Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Syrië/Jordanië - Forum Wereldfietser

Syrië/Jordanië

Van halverwege april tot halverwege mei wil ik gaan fietsen in Syrië en Jordanië. Wie (m/v) heeft zin om mee te gaan? Mooie, oude steden als Aleppo en Damascus bezoeken. Drijzen in de Dode Zee, de verborgen stad Petra bekijken, 's nachts de sterren zien vallen in Wadi Rum...

Kortom: lijkt je dit wat, laat dan een bericht achter!

Groet,
Freek

Hallo Freek,

Ik heb interesse om mee te gaan. Ik heb de meeste fietservaring in landen als Frankrijk en Italie.

vr.gr
Bert

hoi freek,

voor mij wordt het waarschijnlijk een halfjaartje later, maar, ik ben vanzelfsprekend erg geintesseerd in je reisverhalen :)

groet,

Eelco

Ha Eelco,

loop morgen (zondag) even langs bij de Wereldfietsstand, dan praten we even verder!

Groet,
Freek
Hoi Freek,

Ik heb je gisteren nog heel even gesproken op de Fietsvakantiebeurs. Het lijkt me mooi om daar ook eens te gaan fietsen, alleen zo rond april lukt het mij niet. (Ik ga dan op de fiets naar Bretagne, Ierland, Schotland). Mocht je plannen hebben om het tot oktober of later uit te stellen, daan hoor ik dat graag.

Groet,
Rutger van den Hoofdakker

Ha Rutger,

oktober zit er helaas niet in voor mij.
Bovendien: april/mei staat alles mooi in bloei en is alles mooi groen in de valleien en langs de Jordaan. In oktober is dat waarschijnlijk een stuk minder.
Jammer!

Groet,
Freek

Zeg Freek........ vertel eens wat meer over je plannetje...... ik ben eigenlijk toch wel heeel erg nieuwsgierig. Ik zag op de kaart die route langs de jordaan...

Hoeveel geld ben je denk je kwijt? en zoek je nog wel reisgenoten of is het al in kannen en kruiken.

groetjes carolien van de oude kransjes (die van jou moet ik nog poetsen of zal ik dat toch maar niet doen :wink: )

Ha Carolien,

de plannen zijn al in een vergevorderd stadium; maar mail me anders even op m'n gewone e-mail; dat praat wat makkelijker... (Freek@wereldfietser.nl). Leuk dat je (misschien) mee wilt!

Enne, Pieter JAn, jongen, midden 30, zwart haar, dacht vorige week zondag dat jullie het niet meer zouden redden op de baan en haakte af.... volledig ten onrechte bleek achteraf.... ken je hem weer???

Groet!
Freek