Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Europa - Forum Wereldfietser

fietsen in Europa

Hallo! Ik ben Sanne Hendriks, ben 30 jaar en ik werk in de zorg, ik heb deze hele zomer vrij genomen en ik zou graag o.a. een lange fietsvakantie willen doen, maar niet alleen!

Ik ben voor veel bestemmingen in, als je maar weer goed terug kunt komen met de trein of de bus, en ik er geen prikken voor hoef te halen..... :D . Rome, Middelandse zee, Frankrijk, Duitsland, ik ben overal voor in. Ik zou graag willen kamperen of evt willen wildkamperen. Ik denk per dag een km of 70-80 fietsen.

Ik zou graag een week of 3 of 4 weggaan. Ik ben vrij vanaf 10 juni. Ik moet op 31 augustus weer terug zijn, want dan trouwt mijn zus. Verder ben ik erg flexibel.

Wie heeft er zin om mee te gaan?? Of wie heeft er zin om b.v. 2 weken mee te gaan??


Sanne meelnaarsanne@gmail.com
Beste Sanne,
ik ga met de fiets naar een festival in Kroatië.
Nou weet ik niet of je daarop zit te wachten,
maar wie weet heb je zin om een stuk mee te fietsen.
Ik vertrek 1 of 2 augustus, en ben van plan 3 weken te fietsen.
Ik heb zelf ook een verzoek geplaatst hier op wereldfietser,
over een avontuurlijke vakantie naar Kroatië.
Laat maar even weten of je het ziet zitten,
het tempo maakt mij niet heel veel uit, wel de afstand.
Ik moet ongeveer 100km per dag fietsen, wil ik ook nog rustdagen pakken.
Ik ben voornamelijk op zoek naar iemand die met wind tegen voor mij wil fietsen..
Laat maar weten.
Groetjes,
Vasso
VassoPrins schreef:....
Ik ben voornamelijk op zoek naar iemand die met wind tegen voor mij wil fietsen..
Laat maar weten.
Groetjes,
Vasso
Zo, kwam daar even een aap uit de mouw :lol: !
VassoPrins schreef:...
Ik ben voornamelijk op zoek naar iemand die met wind tegen voor mij wil fietsen..
Laat maar weten.
Groetjes,
Vasso
...en dan worden de maten toch weer belangrijk... :lol:
Travelmaster schreef:
VassoPrins schreef:....
Ik ben voornamelijk op zoek naar iemand die met wind tegen voor mij wil fietsen..
Laat maar weten.
Groetjes,
Vasso
Zo, kwam daar even een aap uit de mouw :lol: !

Dirty confessions...
Lijkt mij een typisch voorbeeld van gedeelde smart,
en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Maar het klopt wel, het gaat er steeds meer naar uitzien dat ik het in mijn eentje moet gaan klaren,
dus iedereen die een dagje met mij wil fietsen is meer dan welkom :)
Travelmaster schreef:Zo, kwam daar even een aap uit de mouw :lol: !
Afbeelding

:D
dat zou niets worden... ik heb een ligfiets....

ondertussen heb ik me aangesloten bij de venetie fietsers die 6 juli naar venetie gaan. we zijn nu met zijn 6en.

Sanne