Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie fietst er mee naar Rome (juli/aug 2013) - Forum Wereldfietser

Wie fietst er mee naar Rome (juli/aug 2013)

Hoi fiets fanaten,
Komende zomer ben ik van plan richting Rome te fietsen. Ik ben op zoek naar een gezellig fiets maatje. Zelf ben ik 28 jaar en ben promovenda aan de Universiteit van Wageningen. Ik zou graag rond de 80 tot 100 km per dag fietsen, kamperen, en proberen zo vaak mogelijk zelf te koken (maar ben natuurlijk ook niet vies van uit eten).
Mijn vertrek-data zijn flexibel, ook de route ligt nog niet vast.

Jong/oud, man/vrouw; als mijn plannen je aanspreken hoor ik graag je reactie. Wie weet staan we dan in augustus samen als overwinnaars onder De boog van Constantijn :)
Hoi Lenneke,

ik ben nadine, 51 jaar onlangs en wil ook met de fiets naar Rome. Ik vraag me alleen af of ik jouw tempo zou kunnen bijhouden en het lijkt me ook zwaar om elke dag 80-100 km. te MOETEN fietsen. Ik ben namelijk niet erg getraind, wel sportief en avontuurlijk. Zou jij het erg vinden om je als het nodig is aan mij aan te passen? Mail me:yaelguery@yahoo.co.uk
Hoi
KLinkt goed.
Nog een paar vragen? Welke maand/dag ga je weg? Ga je ook terug fietsen of alleen heen? Ik heb voorkeur voor laatste optie. Aantal km per dag geen probleem, maar af en toe een rustdag is ook erg lekker is me verteld. Zelf potje koken, prima, eet zelf alleen geen vlees wel vis en ben verder erg makkelijk maar moet altijd veel heel veel eten.
Ik ben 46 jaar , vrouw, getrouwd, eerste fietsvakantie, sportief, 130 km van lbl gereden vorig jaar en loop halve marathon in ca 1.45 Voorlaatste in 1.41
Antwoorden kun je op naar : marjolein.carol@gmail.com
Leuk!

Ik ga dit jaar ook naar Rome fietsen. Door tijd gebrek vanuit Bolzano.
Dit ga ik wel begin september doen.
Woon zelf ook in Wageningen, werkzaam bij Breetbikes ;)

Wie weet tot ziens als je veel vertraging op loopt :)

Grt Martin
Ik vertrek morgen op de fiets naar Rome via de Benjaminse route.

Tentje, potje en pan mee, ga zo doe boel inpakken, blijf onder de 10 kilo zo ik het in kan schatten. [zonder etenswaar]

let wel op... de fietsen kunnen niet mee terug met de city night line naar München.
althans niet in deze periode.

Groet.

Henk

kunst en fietswerk
Veel plezier. We horen het wel.
Wim
Hallo Lenneke,

Ik heb mijn fietsreis naar Rome voorbereid en voorlopig gepland om om 27 juli te vertrekken, maar is eigenlijk flexibel. Als route heb ik de Reitsma route gekozen. Je dagafstanden sluiten goed aan bij mijn planning. Kamperen, zelf koken en af en toe uit eten zijn ook mijn idee. Ik ben een man van 61 en heb inmiddels al een aantal van dit soort afstanden gefietst en wil me met deze tocht ook voorbereiden op een tocht naar Thailand in 2014. Laat maar iets weten, wellicht passen onze plannen bij elkaar.

Bert
Hoi Lenneke,

Ik wil deze zomer mijn fietsreis vervolgen naar Rome. Ik ben afgelopen zomer (alleen) naar Basel gefietst en wil het liefste eigenlijk vanuit Basel verder fietsen. Ik heb de route van Benjaminse gevolgd. Ik ben ook 28 jaar, leerkracht basisonderwijs, fiets rond de 100km per dag en heb vakantie van 6 juli t/m 18 augustus. Tentje, zelf koken en af en toe een B&B is prima voor mij. Uiteraard ben ik afgezien van vakantieperiode ook flexibel.

Groeten,
Pepijn
goeiedag,

leuk plan.

ikzelf ben 30 jaar, woon in izegem, en kan in augustus vrijaf nemen.

aanvankelijk had ik contact met een aantal mensen uit de regio eindhoven, om 3-4 weken naar venetie te fietsen (tent), en met de trein terug.
wegens agenda's is dit echter verplaatst nr juli, en kan ik niet meer mee wegens werk.

rome ben ik ook nog niet geweest.
dat zal wel dezelfde route zijn als venetie, en nog wat verder. :)
dus ben hier ook enthousiast voor!

mocht het uitkomen voor iemand van jullie om 3-4 weken te plannen in augustus,
graag!

mvg,
stijn.
Hoi Lenneke,
Ik ben ook van plan om deze zomer richting italie te gaan fietsen. Vanuit mijn werk lukt het me niet om genoeg tijd vrij te krijgen om helemaal naar Rome te gaan, maar een eerste stuk meefietsen zou dus kunnen. Ik woon zelf ook in Wageningen en ben 25. Laat even wat weten als je plannen wat meer vorm gaan krijgen
Greetings!
Hoi,
Op zaterdag 6 juli vertrekt ook een groepje jonge mensen (dertigers) naar Venetië (met Reitma's route naar Rome). Eind juli verwachten we in Venetië aan te komen en dan gaan we weer met de trein naar Nederland (daar hebben wij vieren al tickets voor). Mensen die willen aansluiten, zijn welkom. We gaan kamperen en zelf koken (zo veel mogelijk) en verwachten zo'n 80 - 90 km per dag te fietsen.
Groet!
Hoi Lenneke,

Ik ben Pascal van Dam,32 jaar en een fanatieke fietser.
Ik Kom uit omgeving van Hoevelaken en van beroep ben ik service- manager van een laboratorium-technisch bedrijf en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging.
De eerste 3 weken van Augustus heb ik vakantie en jouw vraag lijkt me wel wat.
Ik heb sinds kort het virus van fietsvakanties te pakken maar krijg niemand zo gek met me mee te toeren.
Kamperen is de ideale manier voor mij.

Heb je interesse laat het mij even weten.

Met vriendelijke groet,
Pascal
Dag Lenneke en andere fanatieke fietser,


Ik zit zelf al een tijdje met hetzelfe idee in mijn hoofd. Het is alleen wat lastig gebleken mijn bekende zo ver te krijgen.

Ik ben 29 jaar en kom uit Leiden. In het verleden heb ik aardig wat gefietst, nu zoek ik een uitdaging in een tocht zoals naar Rome. 80-100km per dag moet goed lukken :) .
Voor mij zijn de vertrekdata ook nog niet vast.

Ik hoor het graag als ik er iemand is die nog een mede-fietser zoekt.


Groeten,
David
mrijerse schreef:Hoi,
Op zaterdag 6 juli vertrekt ook een groepje jonge mensen (dertigers) naar Venetië (met Reitma's route naar Rome). Eind juli verwachten we in Venetië aan te komen en dan gaan we weer met de trein naar Nederland (daar hebben wij vieren al tickets voor). Mensen die willen aansluiten, zijn welkom. We gaan kamperen en zelf koken (zo veel mogelijk) en verwachten zo'n 80 - 90 km per dag te fietsen.
Groet!
Dit klinkt als een perfect plan

Ik (man, 31) wil hier graag bij aansluiten, is dit nog mogelijk?

H.
Hoi Lenneke,

heb je ondertussen al reismaatjes gevonden?? Ik heb interesse. Ik ben 30 jaar, en heb al vaker fietsvakanties gedaan.

Sanne meelnaarsanne@gmail.com
Hoi Herman,

Je bent van harte welkom in het groepje naar Venetië. Ik stuur je een berichtje om e-mailadressen uit te wisselen. groeten, Gert
Hoi Sanne,

Als Rome niet gaat lukken; er is ook een groepje dat van Roermond naar Venetie gaat (vertrek 6 juli). Je bent van harte welkom. groeten, Gert
Hallo Gert,

ik haak graag aan. Ik heb je al gemaild. Hoor graag wat jullie precies gaan doen!~

Sanne
Lennekedw schreef:Hoi fiets fanaten,
Komende zomer ben ik van plan richting Rome te fietsen. Ik ben op zoek naar een gezellig fiets maatje. Zelf ben ik 28 jaar en ben promovenda aan de Universiteit van Wageningen. Ik zou graag rond de 80 tot 100 km per dag fietsen, kamperen, en proberen zo vaak mogelijk zelf te koken (maar ben natuurlijk ook niet vies van uit eten).
Mijn vertrek-data zijn flexibel, ook de route ligt nog niet vast.

Jong/oud, man/vrouw; als mijn plannen je aanspreken hoor ik graag je reactie. Wie weet staan we dan in augustus samen als overwinnaars onder De boog van Constantijn :)
Hi Lenneke,

Mij spreekt dit idee ontzettend aan.
Ben zelf al eens in Rome geweest op de fiets maar dat was jaren geleden met de Umbrie tocht van Cycle tours.
Zou mij dus heel graag aansluiten indien de groep inmiddels al niet te groot is geworden?
Ik ben een man(54) met veel fietsbelevenissen die thans heel graag samen zo'n tocht zou willen rijden.
Ben verder onderhoudend en verkeer graag in gezelschap van reizende mensen.
Indien je mij eerst nog nader wilt 'kontakten" dan kan dat via roaldhaan@gmail.com

Anders een hele goede reis gewenst,groet Roald.