Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nederland-Griekenland - Forum Wereldfietser

Nederland-Griekenland

Het plan:Fietstocht van Coevorden naar Delfi, Griekenland, ca 2500 km
Route: Salzburg-Ljubljana-Sarajevo- Skopje
Hoe: Niet kamperen, niet zelf koken, etappes van gem 150 km
Wanneer: mei

Ik ben 65 en geoefend toerder, vader van Karsten.
Ik denk dat ik toch liever met een maat ga. Voor de kosten,maar ook voor de aanspraak. Uiteraard kan dit plan in overleg worden aangepast.

Wie wil mee? Je mag best iets ouder of flink jonger zijn.
Toon Kroon
Ik heb dan wel geen profiel. Ik doe principiëel niet aan Feesboek of Twitter en die flauwekul. Maar ik ben heus wel sociaal,hoor. Wie gaat mee? Die 150 km is heus geen harde eis. Ik moet zelf ook nog serieus in training.

Toon
tjkroon@ziggo.nl
Als die 150 km geen eis is , maar +/- 100 en het hotel vervang je door te gaan kamperen, heb je in principe een gegadigde die wel mee zou willen.
tvanpraagh@hotmail.com
Tony
Ondanks een goede persoonlijke klik zijn Tony en ik het niet eens geworden. Ik wil deze prachtige tocht wel doorzetten. En, zoals gezegd, ik doe dat liever niet alleen. Is Nederland-Griekenland nou echt niet wat voor jou?
Toon Kroon
Het is inderdaad jammer dat Toon en ik(Tony) , het samen niet eens konden worden over het plan Coevorden-Delphi. Het is werkelijk een prachtige tocht met verschillende culturen, die de tocht uiteindelijk mooi en prachtig zal maken.
Tony
De tocht gaat door. Mijn exmaat Theo - Nederland-Istanboel in 2011 - heeft zijn voornemen van een tocht om de wereld uitgesteld. We gaan samen in Mei 2013 naar Delfi. En maar hopen dat men ons niet ziet als vertegenwoordigers van de kwade genius die de zuid-oostelijke flank van de Eurozone bewust richting afgrond duwt.
Toon
tjkroon schreef:Het plan:Fietstocht van Coevorden naar Delfi, Griekenland, ca 2500 km
Route: Salzburg-Ljubljana-Sarajevo- Skopje
Hoe: Niet kamperen, niet zelf koken, etappes van gem 150 km
Wanneer: mei

Ik ben 65 en geoefend toerder, vader van Karsten.
Ik denk dat ik toch liever met een maat ga. Voor de kosten,maar ook voor de aanspraak. Uiteraard kan dit plan in overleg worden aangepast.

Wie wil mee? Je mag best iets ouder of flink jonger zijn.
Toon Kroon
Beste Toon,

Ik ben op zoek naar een maatje voor mijn eerste lange fietservaring. Degene met wie het klikt zal het worden. Dus misschien kunnen we kennismaken?
groet,

Bekwaam
Nederland-Griekenland gaat door, zoals gemeld. Mijn maat Theo stelt er prijs op dat hij niet zijn 'Reis om de Wereld' een jaar wil uitstellen, maar van 'Coast-to-Coast' (de Amerikaanse). Via mij kan iemand laten weten daar in 2014 ook wel voor te voelen.
Toon
tjkroon@ziggo.nl
Beste meneer of mevrouw Bekwaam,

Je weet mijn meeladres.
Toon
Morgen vertrekken we uit dit land. Op Koningsdag een bescheiden republikeinse geste. Hopelijk kunnen we over een paar weken melden of landen als Albanië en Griekenland een fietsbezoek waard zijn.
Toon en Theo
Voor die laatste vraag heb ik nu al een antwoord, JA. Maar daarom fiets je er niet naar toe, het is de reis en wat je onderweg meemaakt.
Als je Skopje makkelijk in en uit wilt kunnen fietsen probeer dan zoveel mogelijk de rivier te volgen, echt autorijden kunnen ze daar niet.