Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietspartners gezocht Amsterdam - Barcelona - Forum Wereldfietser

Fietspartners gezocht Amsterdam - Barcelona

Hallo wereldfietsers!

Ik ben Christopher 38 jaar. In 2013 ben ik van plan om van AMS - BCN te fietsen mbv de benjamins route. Heeft iemand (M\V) zin om mee te fietsen, of een gedeelte van de route? Ik heb een hybride fiets en ik wil het graag een beetje low budget houden door op campings te overnachten. Vorig jaar ben ik al van Ams naar Parijs gefietst en tien jaar gelden Ams - Galicië. Ik fiets gemiddeld rond de 100 km per dag maar ik ben flexibel hierin. Het liefst vertrek ik in mei als het mooi weer is.

[moderator]Verplaatst naar 'Reisgenoten'.[/moderator]
van dit jaar wil ik twee tochten maken, waarvan dit er één is ,althans een gedeelte van de route die ik wil maken. ik wil na barcelona terug naar nederland fietsen. echter mijn leeftijd is 66. wil jij dat wel?
tony.
Hallo Christopher,
Ben ook van plan om half mei die kant op te fietsen ben een man van 63 jaar
heb enkele lange fietstochten gemaakt.
Kunnen misschien wat ervaringen uitwisselen.
En één en ander voor bereiden.
Groet Ben
Christopher schreef:Hallo wereldfietsers!

Ik ben Christopher 38 jaar. In 2013 ben ik van plan om van AMS - BCN te fietsen mbv de benjamins route. Heeft iemand (M\V) zin om mee te fietsen, of een gedeelte van de route? Ik heb een hybride fiets en ik wil het graag een beetje low budget houden door op campings te overnachten. Vorig jaar ben ik al van Ams naar Parijs gefietst en tien jaar gelden Ams - Galicië. Ik fiets gemiddeld rond de 100 km per dag maar ik ben flexibel hierin. Het liefst vertrek ik in mei als het mooi weer is.

[moderator]Verplaatst naar 'Reisgenoten'.[/moderator]
Op 1 april (geen grap) vertrek ik vanuit Barcelona/Gerona naar Nederland,

Vanwege een knieblessure heb ik mijn plan uitgesteld: Ik vertrek nu op 1 september naar Gerona (en fiets dan terug naar Nederland)

Gerrit
Hoi Christopher,

Ik ben aan het oriënteren waar ik deze zomer/voorjaar wil gaan fietsen. Ams-Barcelona is daar één van. Noorwegen zuidelijk rondje of LandsEnd to John O'Groats staan ook in het lijstje. Ik denk dat ik ook naar de wereldfietsbeurs ga voor wat inspiratie.

Hoeveel weken plan je om van A naar B te geraken?

Groet,
Patrick
Christopher schreef:Hallo wereldfietsers!

Ik ben Christopher 38 jaar. In 2013 ben ik van plan om van AMS - BCN te fietsen mbv de benjamins route. Heeft iemand (M\V) zin om mee te fietsen, of een gedeelte van de route? Ik heb een hybride fiets en ik wil het graag een beetje low budget houden door op campings te overnachten. Vorig jaar ben ik al van Ams naar Parijs gefietst en tien jaar gelden Ams - Galicië. Ik fiets gemiddeld rond de 100 km per dag maar ik ben flexibel hierin. Het liefst vertrek ik in mei als het mooi weer is.

[moderator]Verplaatst naar 'Reisgenoten'.[/moderator]
Hallo Christoffer,

IK wil wel eens kennismaken met je en zien of het wat kan worden om samen die tocht te maken. Gegroet,
Bekwaam