Additionally, paste this code immediately after the opening tag: IJsland (augustus 2013) - Forum Wereldfietser

IJsland (augustus 2013)

Hoi,

Deze zomer wil ik in IJsland gaan fietsen (ik heb zo'n 4 weken de tijd). De route moet ik me nog in verdiepen maar de uitdagingen van het binnenland ga ik zeker niet overslaan. Ik lees geweldige verhalen over wildkamperen, rivieren moeten doorwaden, wind, hele mooi natuur, fiets duwen tegen beter weten in enz enz. Ofwel ik ben om.

Ik zoek iemand/iemanden die het leuk vinden mee te denken/plannen/fietsen. Heb je interesse laat het dan weten.

Groeten Sander
Hey Sander,

Ik ben aan het overwegen ook op fiets vakantie te gaan , en ijsland wil ik eigenlijk wel graag zien. Dus wat dat betreft ben ik eigenlijk best enthousiast. Ik heb vaker backpackend buiten gekampeerd, maar om dat te combineren met de fiets lijkt me super.

Het enige lastig is dat ik met n maatje heb afgesproken om iets anders te gaan doen. Maar al vaker is gebleken dat die afspraken uiteindelijk niets worden.

Maar ik ben in ieder geval zekerrrr geïnteresseerd.

Ik ga op korte termijn proberen hierin duidelijkheid te krijgen.

Ben je vaker op een fietsvakantie geweest ?

Grs Albi

Ps, ik woon ook in rotterdam dus das wel zo makkelijk
Hoi Geenpeer/Sander,

Dat klinkt er aanlokkelijk. Is de maand augustus al in beton gegoten?

Groet,
Douwe
Ja, Ijsland staat ook nog altijd om mijn lijstje. Volgens mij echt een fantastisch ruig land. Ik vrees alleen dat ik niet mee dan 3 weken vrij kan nemen deze zomer.
Heb je al een beetje een plan uit gedacht?
gr. Noor
Hoe wil je dat trouwens gaan doen, rivieren doorwaden met fiets en bagage?