Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago de Compostela 2013 - Forum Wereldfietser

Santiago de Compostela 2013

Hallo iedereen, ik ben een jongevrouw van 29 en ben van plan om in 2013 per fiets vanuit Vlaanderen naar Santiago de Compostela te reizen. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een fietsmaatje. Ik ben flexibel wat betreft vertrekdatum.

Hopelijk tot gauw!
Ik wil in eind april die kant op. Echter niet via de Jacobs route maar via de kust. Weet ook nog niet of ik door fiets naar Santiago of dat ik canal du midi pak richting Barcelona. Beiden trekken heel erg namelijk.
Hoi Mie,

Heb je enig idee hoeveel weken je hiervoor wilt uittrekken?
Wil je voornamelijk in tentjes slapen en zelf koken? Of ga je voor iets meer luxe?
Heb je iets meer informatie?

Groet,
Stoppel
Hoi mie,

Ik heb wel interresse om mee naar Santiago de Compostela te fietsen, hoeveel tijd wil je er voor vrijmaken? Voor mij zou het beste uitkomen eind augustus en september. Zelf heb ik wel nog niet veel ervaring in vakantiefietsen wel in mountainbiken en wielrennen maar was wel van plan dit jaar een fietsvakantie te plannen. Het lijkt me leuk dit samen met een fietsmaatje te kunnen doen. Indien interrese hoor ik het wel.

groetjes Ben
Als het 2014 zou zijn had ik "ja" geroepen :)

Dan staat er op de planning om vanuit Nederland ook die kant op te fietsen.

Veel succes met het vinden van een maatje!
Mie,

Ik heb de tocht in 2012 gefietst en ben in Finisterre aangekomen met een leuk gezelschap bestaande uit een Italiaan Pasquale en Fransman Passerat, het stuk Frankrijk is best lonely, maar in St Jean Pied de Port kom je in een soort Woodstock voor Caminogangers, helemaal Top. In mei-juni gaan we met een groep, welicht is het leuk je aan te sluiten ? Groet ! Erik Arts
Erik1962 schreef:Mie,

Ik heb de tocht in 2012 gefietst en ben in Finisterre aangekomen met een leuk gezelschap bestaande uit een Italiaan Pasquale en Fransman Passerat, het stuk Frankrijk is best lonely, maar in St Jean Pied de Port kom je in een soort Woodstock voor Caminogangers, helemaal Top. In mei-juni gaan we met een groep, welicht is het leuk je aan te sluiten ? Groet ! Erik Arts
Ha Erik, daar ben je dan. Ik heb je ontmoet in een dorpje met een L, dat is alles wat me er van bij staat. Jij ging met je dochter ergens slapen bij een vriend van je. We hebben even contact gehad en jij zou via Reims naar Troyes fietsen.

Uiteindelijk heb ik je nooit meer ontmoet, dit tot mijn spijt.

Ik heb een geweldige Camino gefietst en prachtige herinneringen overgehouden, ik hoop jij ook.

Groetjes,
Sebas
Vanavond is in Utrecht een lezing over fietsen naar Santiago
http://utrecht.cervantes.es/FichasCultu ... 3_39_6.htm
aanmelden / reserveren noodzakelijk

PS: ik hoop half april te vertrekken; fiets bij voorkeur alleen maar vind het natuurlijk altijd leuk om mensen tegen te komen :)
Benieuwd wie er zich de komende maanden nog meer in dit topic melden
Kan zeker niet de hele tocht, maar de eerste dagen misschien wel meefietsen, ik ga anders altijd alleen maar gezelschap is ook een keer een experiment ;-)
Weet alleen nog niet wanneer ik vrij kan nemen dit jaar...weet je al wanneer je gaat starten ongeveer?
aapje99 schreef:
Erik1962 schreef:Mie,

Ik heb de tocht in 2012 gefietst en ben in Finisterre aangekomen met een leuk gezelschap bestaande uit een Italiaan Pasquale en Fransman Passerat, het stuk Frankrijk is best lonely, maar in St Jean Pied de Port kom je in een soort Woodstock voor Caminogangers, helemaal Top. In mei-juni gaan we met een groep, welicht is het leuk je aan te sluiten ? Groet ! Erik Arts
Ha Erik, daar ben je dan. Ik heb je ontmoet in een dorpje met een L, dat is alles wat me er van bij staat. Jij ging met je dochter ergens slapen bij een vriend van je. We hebben even contact gehad en jij zou via Reims naar Troyes fietsen.

Uiteindelijk heb ik je nooit meer ontmoet, dit tot mijn spijt.

Ik heb een geweldige Camino gefietst en prachtige herinneringen overgehouden, ik hoop jij ook.

Groetjes,
Sebas
Sebas, De L is van Lieneux te Belgie, leuk je hier weer te treffen, ik heb je weblog gezien en ook je meldingen op de wereldfietser. Op 26 januari komen we met een groep Caminogangers samen in Breda om kennis te maken en te kijken of we samen gaan, het Camino virus heeft me te pakken en ik ga je vast weer zien !
Erik1962 schreef:
aapje99 schreef:
Erik1962 schreef:Mie,

Ik heb de tocht in 2012 gefietst en ben in Finisterre aangekomen met een leuk gezelschap bestaande uit een Italiaan Pasquale en Fransman Passerat, het stuk Frankrijk is best lonely, maar in St Jean Pied de Port kom je in een soort Woodstock voor Caminogangers, helemaal Top. In mei-juni gaan we met een groep, welicht is het leuk je aan te sluiten ? Groet ! Erik Arts
Ha Erik, daar ben je dan. Ik heb je ontmoet in een dorpje met een L, dat is alles wat me er van bij staat. Jij ging met je dochter ergens slapen bij een vriend van je. We hebben even contact gehad en jij zou via Reims naar Troyes fietsen.

Uiteindelijk heb ik je nooit meer ontmoet, dit tot mijn spijt.

Ik heb een geweldige Camino gefietst en prachtige herinneringen overgehouden, ik hoop jij ook.

Groetjes,
Sebas
Sebas, De L is van Lieneux te Belgie, leuk je hier weer te treffen, ik heb je weblog gezien en ook je meldingen op de wereldfietser. Op 26 januari komen we met een groep Caminogangers samen in Breda om kennis te maken en te kijken of we samen gaan, het Camino virus heeft me te pakken en ik ga je vast weer zien !
Tof! Rome staat voor over ongeveer 2 jaar op de agenda dus ik stuur je een bericht wanneer het gaat gebeuren ;-)
Deze zomer ben ik van plan naar Santiago de Compostela te fietsen vanuit Nederland.
Ik wil beginnen rond (maar in ieder geval na) 24 juni. Ongeveer 5wk, 80km p/dag, Camping + zelf koken. Maar ik heb ongeveer 6wk/7wk de tijd dus heb ook wat uitloop.

Ben 22 jaar, geneeskundestudent en EHBO-instructrice (dus geen zorgen over verstuikte enkels, etc. met mij ) en ben dol op tango-dansen. Kom uit de buurt van Hoorn (Noord-Holland/NL) maar ben ook regelmatig in omgeving Alkmaar/Amsterdam.

Ik was van plan om alleen te gaan fietsen aangezien niet een van mijn vrienden in staat is deze periode voor een lange tijd op de fiets te springen. Maar het lijkt me ook heel leuk om met iemand samen te fietsen. Als die persoon een beetje jong is, simpel wil overnachten en ook misschien een festival mee wil pakken op de weg.

Als je nog plannen hebt laat maar weten.
Mie schreef:Hallo iedereen, ik ben een jongevrouw van 29 en ben van plan om in 2013 per fiets vanuit Vlaanderen naar Santiago de Compostela te reizen. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een fietsmaatje. Ik ben flexibel wat betreft vertrekdatum.

Hopelijk tot gauw!
Hoi,

Begin juni wil ik van Nederland naar Santiago fietsen. Onderweg bij voorkeur gebruik makend van campings maar ook herbergen. Geen wedstrijd naar het eindpunt. Ik denk er o'n 5 weken over te doen. Daarna met het vliegtuig terug.

Vr.gr.

Erik
Mie schreef:Hallo iedereen, ik ben een jongevrouw van 29 en ben van plan om in 2013 per fiets vanuit Vlaanderen naar Santiago de Compostela te reizen. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een fietsmaatje. Ik ben flexibel wat betreft vertrekdatum.

Hopelijk tot gauw!
Hallo Mie,
Dit klinkt goed. Ik ben 25 jaar en werk als Ingenieur.
Ik ga vaak fietsen en lopen en woon in West Vlaanderen.
Ik ben ook flexibel voor de vertrekdatum.

Groetjes,
Pieter
hallo,

ikzelf ben 30 jaar, en woon in izegem.
aanvankelijk had ik contact met een aantal mensen om 3-4 weken naar venetie te fietsen en met de trein terug.
dit is echter verplaatst naar juli, en kan ik niet meer mee wegens werk.

in augustus kan ik 3-4 weken vrij maken, en zoek graag gezelschap.
oorspronkelijk plan was venetie, maar compostela is ook goed voor mij.

ik hoor het graag, mocht je nog geïnteresseerd zijn.

groeten,
stijn.
Dag Dag!
Ik ben een jongevrouw van (bijna) 24 en ik zou in juni 2013 naar Santiago fietsen, zou graag in juli terug zijn omdat ik al plannen heb.
Voor mij is het belangrijk dat deze reis zo goedkoop mogelijk is, dat het geld kan gaan naar goede doelen :)
Groetjes