Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht

Hoi fietsers,
Ik ben op zoek naar een een maatje om regelmatig mee te fietsen. Ik woon in Den Haag en ik zoek voor het gemak iemand uit de buurt. Ik ben een meisje;) van 34 jaar en ik kan goed fietsen. Iemand?
Hallo Ka:)

Ik wil graag regelmatig fietsen en alleen komt het er niet van. Ik woon in Den Haag, dus als je wilt kunnen we een keer afspreken.

Groetjes, Sandra
Ik ben een meisje :wink: van 43 en woon in delft. Keertje afspreken? Stuur me een pb tje,
Nog steeds op zoek naar een fietsmaatje in Den Haag. Zo ja dan hoor ik dat graag.
gr. Noor
Ik woon In Leiden, en sta open voor ieder die mijn fietsmaatje wil zijn.
ik ben voruw en 51 jaar en van plan later een lange tocht te maken.
Verder ben ik ruimdenkend en houd van lachen.
Sta je ook open voor iemand die niet in de buurt van leiden woont?
Zoek iemand om leuke tochten te mee te maken
Zo te zien genoeg gegadigden voor een "damesrondje Den Haag"!
Veel succes en plezier. En wanneer jullie eens over de "grens" willen kijken, kom dan gerust een keer meefietsen met ons rondje Groningen ( elke 2e zondag van de maand)


Ineke
Hoi Ka :)

Ik ben 28, en heb me maar bedacht dat ik meer weer eens meer moet gaan fietsen. Als je niemand hebt om mee te biken dan geef je maar een PM. Had ik het eerder gezien dan had ik jouw een berichtje gestuurd vandaag, nu ben ik er al in mn eentje op uit gegaan...
Ook woonachtend in DH, naast HS :)

Groetjes Ivar