Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 50+ vrouwen die van stevig fietsen houden - Forum Wereldfietser

50+ vrouwen die van stevig fietsen houden

Zijn er 50+ vrouwen die van fietsen (75-100km) en (berg)wandelen houden en humor graag met een glas wijn combineren? Doel is om in het weekend in de Randstad te fietsen en wellicht langer op stap te gaan (pension/camping).
groeten
Greet
Je oproep is erg algemeen. Wij zijn natuurlijk een fiets/kampeer vereniging.
Kom maar eens naar een weekend van de Wereldfietser dan kan je genoeg 50+ vrouwen ontmoeten die van fietsen en wandelen houden.
En er is ook altijd één keer per maand het rondje Rotterdam. Met de randstadrail ben je daar in een wip.
Voor data zie de activiteiten kalender

Ronald van der Perk
greet schreef:Zijn er 50+ vrouwen die van fietsen (75-100km) en wandelen houden en humor graag met een glas wijn combineren? Doel is om samen fietstochten in de Randstad te maken en als het klikt verder de wereld in te gaan.
groeten
Greet
hallo greet
Lijkt me leuk, ook in de winter.
Ben deze zomer naar de Spaanse grens gefietst en wilhet fietsen gecombineerd met gezelligheid graag bijhouden.
Laat wat van je (jullie) horen.
groet Barbera (Rotterdam)
barbera schreef:
greet schreef:Zijn er 50+ vrouwen die van fietsen (75-100km) en wandelen houden en humor graag met een glas wijn combineren? Doel is om samen fietstochten in de Randstad te maken en als het klikt verder de wereld in te gaan.
groeten
Greet
hallo greet
Lijkt me leuk, ook in de winter.
Ben deze zomer naar de Spaanse grens gefietst en wilhet fietsen gecombineerd met gezelligheid graag bijhouden.
Laat wat van je (jullie) horen.
groet Barbera (Rotterdam)
Hallo greet,
Ik ben 50. Ik wil wel
gegroet,
greet schreef:Zijn er 50+ vrouwen die van fietsen (75-100km) en (berg)wandelen houden en humor graag met een glas wijn combineren? Doel is om in het weekend in de Randstad te fietsen en wellicht langer op stap te gaan (pension/camping).
groeten
Greet
fleur schreef:
greet schreef:Zijn er 50+ vrouwen die van fietsen (75-100km) en (berg)wandelen houden en humor graag met een glas wijn combineren? Doel is om in het weekend in de Randstad te fietsen en wellicht langer op stap te gaan (pension/camping).
groeten
Greet
Dag Greet.

Je oproep is geruime tijd gedaan in juni 2013.
Maar ik zou me graag aansluiten bij het voorstel wat je doet. Ik ben een sportieve vrouw van 62. En het lijkt me hardstikke leuk om met een clubje samen fietstochtjes te rijden.
Laat wat horen....zou graag meedoen.

Zonnige groet. Marjo
Waarom allen vrouwen :roll:

Mario