Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Turkije - Australie? - Forum Wereldfietser

Turkije - Australie?

Wie heeft er zin en tijd om najaar 2012 mee te fietsen.
Eigenlijk maakt de route me niet zo veel uit hoewel ik wel met het mooie weer mee wil fietsen. Tot nu toe ben ik van Nederland naar turkije gefietst dus om daar de draad verder op te pakken en richting Australie te fietsen zie ik wel zitten. Één jaar weg? Twee jaar weg? Ong. 70km per dag, tent, soms hotel, zelf koken.
Man 41 jr
Wie heeft er zin om (gedeeltelijk) mee te gaan, wie heeft een beter voorstel.
Hallo Heron

Mijn hart gaat in ieder geval sneller kloppen als ik dit lees. Ik zou willen dat ik met je mee kon gaan, maar dat is in mijn geval niet mogelijk. Ik wens je alvast veel plezier bij de weg er naar toe.
Hey Heron,

Wat betreft planning, wil ik ook eind 2012 een fietstocht gaan maken voor onbepaalde tijd. De bestemming is voor mij ook niet van grote belang, al klinkt australie erg leuk, aangezien ik daar vandaan kom.
Net als jij heb ook ik een huis waar ik een oplossing voor moet zoeken. Maar met de huidgie huizen markt in hollandia, heb ik niet heel veel vertrouwen in een verspoedige verkoop.
Maar we liggen in ieder geval op dezelfde lijn

Gr
Albi
Hoi Albi,

De huizenprijzen is ook iets waar ik me een beetje zorgen om maak.
Voor de juiste prijs kan het altijd weg natuurlijk maar ik wil ook wat overhouden om het fietsen een paar jaar vol te houden.
Verhuren kan evt. ook nog.
Ik zal je een pb sturen zodat we er verder over kunnen bomen.

Heron