Additionally, paste this code immediately after the opening tag: september/oktober 2011 - Forum Wereldfietser

september/oktober 2011

Ik wil graag 3 weken fietsen, met bepakking in september/oktober 2011. Het liefst kamperen.
Ik fiets zo'n 80 tot 100 km per dag. Een rustdag is altijd goed.
Waarheen, nog geen idee.

Afgelopen jaren rondje nederland gefietst, sprookjesroute in duitsland gefietst, vanaf half nederland naar parijs gefietst(disneyland), vanaf half nederland naar berlijn gefietst.

Wil er iemand mee met een 37 jarige, of mag ik met iemand mee?

Groet Majèt
majèt schreef:Ik wil graag 3 weken fietsen, met bepakking in september/oktober 2011. Het liefst kamperen.
Ik fiets zo'n 80 tot 100 km per dag. Een rustdag is altijd goed.
Waarheen, nog geen idee.

Afgelopen jaren rondje nederland gefietst, sprookjesroute in duitsland gefietst, vanaf half nederland naar parijs gefietst(disneyland), vanaf half nederland naar berlijn gefietst.

Wil er iemand mee met een 37 jarige, of mag ik met iemand mee?

Groet Majèt

Hoi Majèt,

Wij (Joris 28 jr en Anneloes 25 jr) hebben het plan om in 3 weken met de tandem van girona naar malaga te fietsen(onbegrensd fietsen naar andalusie). We vertrekken 15 september naar girona en gaan vrijdagavond 7 oktober weer terug naar nl vanaf malaga.
Wij kamperen ook het liefst en soms ook wildkamperen als er niks in de buurt is. Incidenteel een b&b. Vaak fietsen we tegen de 100 km, soms ook wel eens 60 of 120 op een dag. In principe waren we van plan om met z'n tweeën te fietsen maar met meerdere mensen lijkt ons ook gezellig (als de groep maar niet groter wordt dan 5 à 6 man)

De afgelopen jaren hebben we in 4 weken heen en terug naar Praag gereden vanuit
nl, van nl naar Florence en in de ardèche vanuit een vaste plek.

Groeten Anneloes en Joris
hoi majet ik ga vanaf 5sep tot 20sep fietsen ik dacht aan een tocht van 1000km naar lands end ik heb hier een route van,maar sta ook open voor iets anders ik ben 2jaar geleden naar spanje gefiets met gemiddeld 80km pert da'.
ik ben man van 56 met doorzettingsvermogen.