Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Spanje - april 2011 - Forum Wereldfietser

Fietsen in Spanje - april 2011

In april wil ik (v - 35 jaar), 1-2 weken fietsen in Spanje.
Mijn plannen zijn nu nog globaal.
Belangrijkste vind ik om weer even lekker te trappen, met kans op aangenaam fietsweer, genieten van planten die beginnen te bloeien en in een nieuwe omgeving.

Ik denk te gaan fietsen in de regio Valencia of op Mallorca.
Kamperen vind ik leuk, doch heb ik informatie over campings en openingsperiodes nog niet uitgezocht (Mallorca sowieso beperkt) en anders wordt het B&B of hotelletjes.

Afstanden mede afhankelijk van de beklimmingen, wind en fotogeniekheid van de omgeving ;-), vermoedelijk rond de 70-80 km per dag. Fietsvakanties en reizen doe ik regelmatig, al moet ik wel bekennen dat na de winter mijn conditie niet op z'n top is;-)

Ik ben van plan eind 1e week-begin 2e week naar Spanje te vliegen, zodat ik voor de meivakantie weer terug ben.

Het lijkt me leuk om met nog iemand of meerderen te fietsen. Dus lijkt het je wat en komt het zo "last minute" uit, stuur me dan een pb-tje.
Hoi

Ik vertrek 13 april uit malaga fietsend naar noorden via de route van benjaminse wie weet komen we elkaar wel ergens tegen.

marcel
Ik kom op 4 april in Madrid aan en fiets vandaar in enige tijd over een nog niet bepaalde route naar Nederland. Het is het laatste stukje van een jaar fietsen.

We kunnen een stuk samen fietsen of elkaar gewoon toevallig tegenkomen op een terrasje. Mijn ervaring met samen met een onbekende fietsen is dat het een goed gevoel geeft als je weet dat je eigenlijk van dag tot dag kunt beslissen om samen of alleen verder te gaan.

Oh ja, ik moet een beetje aan mijn budget denken. (Wild)kamperen is derhalve prevalent.

Zie je ergens een lange blonde vent op een blauwe fiets rijden. Roep "stop" en biedt me biertje aan! :lol:

Sjirk
SjirkM schreef: Zie je ergens een lange blonde vent op een blauwe fiets rijden. Roep "stop" en biedt me biertje aan! :lol:

Sjirk
Stop!
Afbeelding

;)
Joepie, bier in Kiel Windeweer!! Ik kom er aan .....

(duurt nog wel even dus zet maar even in de koelkast)
SjirkM schreef:Joepie, bier in Kiel Windeweer!! Ik kom er aan .....
(duurt nog wel even dus zet maar even in de koelkast)
Kom onderweg naar Kiel Windeweer gerust langs, er staat altijd vanalles koud.
Afbeelding
Leon
Hey lange op de zwembad blauw fiets, er staat ook koud bier in Lisserbroek voor je:).

@ AS* sorry dat dit een topic hijack word.
Shane schreef:Hey lange op de zwembad blauw fiets, er staat ook koud bier in Lisserbroek voor je:).

@ AS* sorry dat dit een topic hijack word.

=============
Geen punt hoor, zolang Sjirk straks maar geniet van al die biertjes als slot van zijn fietsreis.

groet,
As
Maar wat zijn nu jouw plannen?