Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ronde van nederland - Forum Wereldfietser

ronde van nederland

volgend jaar mei/juni wil ik de ronde van nederland gaan rijden in langer dan 1 a 2 weken maar dit lijkt mijn niet zo leuk om alleen te doen,vandaar hier mijn oproep ik zoek iemand die met mijn mee wil rijden deze tocht mijn conditie is goed op pijl.ik wil niet te snel rijden ( 70 a 80 km per dag)en wil genieten van het uitzicht en bezienswaardigheid,ik wil gaan overnachten bij adressen van vrienden op de fiets dus moet wel iemand zijn die ook lid is van deze stichting.ik zoek een man of vrouw van tussen de 35/40 jaar die ook een beetje getreent is.ik kom uit west friesland
gr marcel
p.s
wil je meer weten stuur dan ff een pmtje
is er nou helemaal niemand die dit met mijn zamen wild doen ik ben echt wel te vertrouwen hoor kom op he
gr marcel
Misschien omdat je uit West Friesland komt? :wink:
Volgend jaar mei is nog heel ver weg!

Rutger
ik heb ook een topic "Ronde van Nederland". Beetje verwarrend misschien?
denk je dat ik een kans heb als ik het hier gewoon laat staan....ik hoop gewoon dat iemand dit met mijn aan duft.ik ben erg sosiaal met alles hou van een gezelligheid en van een leuke babbel als ik tegen die tijd niets heb moet ik er maar alleen opuit.dit wil ik graag rijden het is mijn 1ste grote tocht op de fiets
gr marcel
ik gooi de topic nog maar eens omhoog is er nog iemand die met me mee wil fietsen,dan kunnen we meschien nog ff elkaar zien een eens een tochtje rijden het wort nu wel maand juli.
gr marcel
nou ik doe deze topic nog maar weer eens omhoog deze tocht wil ik de maand juli rijden en het tentje gaat mee,de campings heb ook allemaal gevonden en moet zeggen dat het denk ik een mooi tijd word.het word in iedergeval niet racen zou je graag met me willen rijden neem dan ff contakt met me op.
gr marcel
Rutger schreef:Volgend jaar mei is nog heel ver weg!

Rutger
ik heb ook een topic "Ronde van Nederland". Beetje verwarrend misschien?
Waarom gaan jullie niet samen fietsen? :wink:
Hoe loopt de route? Hoeveel km doen we per dag?
hoi leo
ik heb het boekje van de ronde heb alles al een beetje klaar,de aantal km per dag is een beetje verschillend.van hier naar friesland is een groot en zo is er nog zoiets maar reken maar + - 70/80 per dag.ik heb het schema een beetje uitgezet,kom un x hier heen fietsen dan kunnen we altijd nog swissen van plaats naar plaats
gr
Zo grappig die twee laatste berichtjes :D , met die onderschriftjes.Ik zou het bijzonder vinden als die twee met elkaar gaan fietsen! :D reisgenoten gezocht :?: :!: :?: Vr gr olaf
olaf koop schreef:Zo grappig die twee laatste berichtjes :D , met die onderschriftjes.Ik zou het bijzonder vinden als die twee met elkaar gaan fietsen! :D reisgenoten gezocht :?: :!: :?: Vr gr olaf

Inderdaad :lol: :lol:

"ik ben op zoek naar een reisgenoot'
'Twee is teveel'
'Alleen op de fiets, iets mooiers bestaat er niet'

Ik ben ook heel benieuwd. Gaan jullie samen fietsen Marcel en Leo?
Die '2' slaat op de temperatuur van de aarde. :wink:

En ik heb nog geen plannen voor de zomer ... bovendien vindt Marcel mij een sjeezer. :P