Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tocht Europa vanaf 04/2023 - Forum Wereldfietser

Tocht Europa vanaf 04/2023

Hoi hoi!

Ik ben Annet, ik ben 28 jaar en al een tijd heb ik het idee om een lange tocht te maken met de fiets. De steeds wisselende omgevingen, het leven buiten met weinig spullen en de vrijheid maken me erg enthousiast.

Het lijkt me nog leuker om dit samen met iemand te doen, dus vandaar deze oproep.
Ik wil graag beginnen met fietsen vanaf april en de bestemmingen staan nog niet vast. Misschien een rondreis door Europa of vanaf Nederland naar Turkije of Griekenland?

Het gaat me niet om zo snel mogelijk ergens komen, maar vooral om ontdekken en veel beleven.
Verder heb ik het plan om te gaan kamperen en zelf te koken.

Ik werk nu als verpleegkundige in de psychiatrie, houd me bezig met duurzaamheid en fiets veel! (:

Krijg je na het lezen zin om mee te gaan? :) Stuur me dan een berichtje en dan kijken we of het klikt!

Liefs,
Annet
Hoi Annet,

Wat een leuk plan! Ik kan je de Balkan aanraden. Ik heb zelf twee grotere fietsreizen gemaakt (2017 en 2022) en kan je wel helpen met tips als je concrete vragen hebt.

Ik kan niet mee in 2023, maar als je het leuk vindt om een keer een weekend te proeffietsen in NL, lijkt me dat gezellig!

Groet, Marloes
(33 jaar, blog op: madeloes.wordpress.com)
Hoi Annet,

Wat leuk dat je een fietstocht door Europa wil gaan maken! Ik heb vorig jaar met mijn vriendin en onze zoon door Spanje gefietst (de EV8 tussen Valencia en Girona), dus daar kan ik je alles over vertellen (reisverhalen lees je hier: https://fietsmagie.nl/ev8-de-mediterranean-route/).

Net zoals Alpineflower hier boven mij, kan ik niet met je mee, maar het lijkt mij ook leuk om een keer samen te fietsen. Ik woon trouwens in de omgeving van Breda :D

Groetjes,
Laura
hoi annet
ik wil wel eens een groot avontuur aan gaan lijkt mijn ontzettend leuk
gr marcel
FreeAsABird schreef:
vr 02 dec, 2022 12:11
Hoi Annet,

Wat leuk dat je een fietstocht door Europa wil gaan maken! Ik heb vorig jaar met mijn vriendin en onze zoon door Spanje gefietst (de EV8 tussen Valencia en Girona), dus daar kan ik je alles over vertellen (reisverhalen lees je hier: https://fietsmagie.nl/ev8-de-mediterranean-route/).

Net zoals Alpineflower hier boven mij, kan ik niet met je mee, maar het lijkt mij ook leuk om een keer samen te fietsen. Ik woon trouwens in de omgeving van Breda :D

Groetjes,
Laura
Heeey! Wat leuk dat je reageert! Ik ga aankomende tijd je reisverhalen lezen en kom zeker nog terug met vragen. Ik moet nog heel wat voorbereiden (:
Annet678 schreef:
di 06 dec, 2022 11:57
Heeey! Wat leuk dat je reageert! Ik ga aankomende tijd je reisverhalen lezen en kom zeker nog terug met vragen. Ik moet nog heel wat voorbereiden (:
Leuk! Laat het maar weten als je iets wilt vragen :D
Hoi Annet,

Wat een goed idee! Ik ben mogelijk wel geïnteresseerd om mee te gaan.
:arrow: Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groetjes,

Johan