Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bikepack Jordanië trail 2022 of 2023 - Forum Wereldfietser

Bikepack Jordanië trail 2022 of 2023

Ik ben een vrouw, 43 jaar en wil heel graag de bike trail in Jordanië fietsen. Nog geen periode gepland, wel al eea uitgezocht.
Ik zou graag iemand ontmoeten, liefst een sportieve vrouw, maar man is ook goed om dit samen voor te bereiden en gewoon te doen.
Ik ben geen snelle fietser en het moet geen race worden, maar een avontuur met veel lol.
Eventueel andere landen zijn ook bespreekbaar… er zijn zoveel mooie plekken.
Hoi,
Ik ben een sportieve vrouw van 45, en sinds twee jaar ongeveer het fietsen weer actief opgepakt. Toevallig net een boek gelezen waar de Jordan trail in beschreven werd, fascinerend!
Dus ik heb best oren naar zo’n avontuur! Groetjes Nanke
Hoi Nanke
Ik heb je een pb gestuurd.
Gr
Pb terug gestuurd :wink:
Klinkt als een leuke uitdaging!
Ik heb een PB verstuurd

Groetjes Louise
Zojuist de info gelezen en de video gezien! Prachtig uitdaging!
Succes dames!! Alleen voor bikkels!


https://bikepacking.com/routes/jordan-bike-trail/

https://www.youtube.com/watch?v=yBcbogQzFdY
wow, dat lijkt me een gave tocht! Veel plezier, met plannen, we zien de foto's graag voorbij komen!
Jordanië lijkt me super gaaf! Zie dat de oproep al een paar maanden oud is. Ben benieuwd hoe het met jullie plannen staat? En of jullie nog een fietsmaatje zoeken? Ik stuur een PB.
Gr. Jedidja
Dit lijkt mij een supermooie reis :D Is er nog iemand die na 15 augustus gaat? Ik heb goede fietsconditie (ga ook graag hardlopen, schaatsen en zwemmen), man 45 en kijk uit naar het avontuur aldaar! Groet, Peter
Fietsnaaravontuur schreef:
wo 08 jun, 2022 09:46
Dit lijkt mij een supermooie reis :D Is er nog iemand die na 15 augustus gaat? Ik heb goede fietsconditie (ga ook graag hardlopen, schaatsen en zwemmen), man 45 en kijk uit naar het avontuur aldaar! Groet, Peter
Fiets je dan niet naar de Noordkaap?
viewtopic.php?f=5&t=37474#p421595
willem.m schreef:
wo 08 jun, 2022 09:56
Fietsnaaravontuur schreef:
wo 08 jun, 2022 09:46
Dit lijkt mij een supermooie reis :D Is er nog iemand die na 15 augustus gaat? Ik heb goede fietsconditie (ga ook graag hardlopen, schaatsen en zwemmen), man 45 en kijk uit naar het avontuur aldaar! Groet, Peter
Fiets je dan niet naar de Noordkaap?
viewtopic.php?f=5&t=37474#p421595
Dank voor de vraag. Jawel, veel vrije tijd tot het einde van het jaar namelijk!
Fietsnaaravontuur schreef:
wo 08 jun, 2022 09:46
Dit lijkt mij een supermooie reis :D Is er nog iemand die na 15 augustus gaat? Ik heb goede fietsconditie (ga ook graag hardlopen, schaatsen en zwemmen), man 45 en kijk uit naar het avontuur aldaar! Groet, Peter
Dit lijkt mij ook interessant. Man, 49 jaar. Conditie: mwah... (Begin van het jaar 0,0, inmiddels 6 a 7k onder de pedalen).
Wat een gave onderneming! :D (ik vrouw, 49 jaar, ervaren off road biker uit Hilversum).
Ben weliswaar een man maar lijkt me mooie tocht. Heb je een PB gestuurd :D .
Ik heb inmiddels een vlucht geboekt voor eind oktober. Nu aan het inlezen en oriënteren. Graag aanbevelingen / adviezen / tips / ...