Additionally, paste this code immediately after the opening tag: September: ruta iberica van Noord naar Zuid - Forum Wereldfietser

September: ruta iberica van Noord naar Zuid

Hallo
Als alles goed gaat kan ik nu toch echt op pad: de Ruta Iberica van Noord naar Zuid.
Op 3 september stap ik op de bus en 5 september ga ik de Pyreneeën over en dan in ca 4 weken fiets ik naar Sevilla.
Ik neem een tentje mee, maar verwacht dat ik ook wel een (fors aantal) aantal keer een B&b pak.
Ik ga uit van ca 80 km per dag.

Zijn er mensen die dit aanspreekt?

Ben benieuwd
Groeten
Ben
Hi
Wil de ruta Iberica wel meefietsen maar kan pas na 20 september weg voor 4 of 5 weken. M 64 /veel fietservaring / peter
Idem, maar kan wel in de gewenste periode. Man / 60+ / eerder over de Pyreneeën
Dank voor jullie reacties. Helaas meldde de busdienst dat ze niet meer naar de Pyreneeën gaan in die periode dus ik moest mijn plannen aanpassen. Ga nu de Ruta de Plata doen. Denk dat ik ca 18 dagen onderweg zal zijn. Ik start in Sevilla en ga dan naar Santiago de C.
Geachte Ben,
Ruta de la plata vind ik ook wel leuk overnachten in de refugeo is oergezellig maar ik kan niet eerder dan 20 september starten als dat voor jouw geen probleem is ?
Zal proberen je een pb te sturen.
Peter
Ik wil de ruta de la plata wel fietsen gezellig overnachten in refugeo 's
Ik heb getracht een pb te versturen met mijn emailadres hoop dat dat gelukt is.
Peter
Jammer, ik ga begin september en dan ca 18 dagen.
De route is idd zeker zo mooi als de Ruta Iberica. Ik verwacht ook wel dat er net iets meer mensen die route doen. Past meer bij de idee van de Jacobsroute. Dit is immer de zuid Spaanse variant.
Hallo Ben,
Die Ruta Via de la Plata lijkt mij een fantastisch route en overnachten in refugio’s ken ik van de Camino Francés naar Santiago die ik vanuit huis gedaan heb. Altijd wel gezellig. Ik kan ook vanaf begin sept. Hoor graag van je.
Hilde (65+)