Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Anita Vlasveld, 30 december 1960 - 20 september 2018 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Anita Vlasveld, 30 december 1960 - 20 september 2018

De begrafenis van Anita is vrijdag 28 september om 14 uur op Natuurbegraafplaats Heidepol ten noorden van Arnhem. Daarna is er nog een samenkomst nabij Anita haar huis in Wageningen.

Zie ook het vorige bericht.
Rik.
Dit komt hard binnen. Wij hebben Anita voor het eerst leren kennen op een Achterhoekweekend als een bijzonder prettig iemand om in een groep te hebben. Nog relatief jong en sportief en dan zo ineens weggerukt uit het leven.

veel sterkte Rix en verdere familie en bekenden

Ben & Ingrid
Ongelooflijk, drie weken geleden op zondagmiddag na de vergadering met een groepje lunchen in het zonnetje op de Harskamperdennen. Even nagenieten van een mooi weekend.

Anita vertelde over haar fietsplannen in Afrika, plannen die ze nooit meer zal kunnen uitvoeren.

Voor altijd een lege plek aan de picknicktafel....

Heel veel sterkte voor haar familie, vrienden en allen die haar dierbaar zijn.

Annita
Kinderen, familie, Rick en Pim en alle andere fietsvrienden van Anita veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.
Paar jaar geleden Anita leren kennen op een van de fietsweekenden. Daarna bij elke ontmoeting gezellige, humorvolle gesprekken gehad over allerlei onderwerpen. De raakvlakken die we hadden waren vooral haar huidige werkzaamheden in de sport, Tilburg en haar plannen voor een fietsreis door Afrika. Over blijven deze dierbare herinneringen aan jou Anita, rust zacht.
Jeetje wat schrik ik hier van! Ik weet niet meer wanneer ik Anita voor het eerst ontmoette, maar het kan goed mijn eerste keer Harskamperdennen geweest zijn, 3 jaar geleden. in ieder geval heb ik haar vaak mogen meemaken in mijn tijd als lid; de sinterklaastocht, de wintertrektocht, harskamp, ALV's, de fiets- en wandelbeurs...

Ongelooflijk Anita, ik heb op harskamp 3 weken terug nog met je gepraat, gegrapt, gebrainstormt over het 25-jarig jubileum, je Afrika-plannen besproken en wat was het je gegund... Ik zei nog gekscherend een topic te willen aanmaken "Fietsen is eigenlijk maar k.u.t." om de boel hier een beetje op te stoken... Uiteindelijk natuurlijk niet meer van gekomen want we grapten wel vaker over snode plannen of kattenkwaad die achteraf geen navolging kregen...

Bedankt dat je een toetje voor me achterhield die zaterdagavond omdat ik me niet lekker voelde en... Hoofdpijn had. Dat ik even ging liggen in m'n tent. Het is iets onbenulligs maar het is nu alles waar ik aan kan denken, een van de laatste interacties die ik met jou had...

Bedankt voor alle leuke gesprekken, grappen, bemoedigende woorden, diepgaande discussies, het lekkere eten, de fijne fietstochten... Ik voelde me erg op me gemak bij jou.

Ik ga je missen! :cry:

Sterkte ook aan Rik, de familie, nabije vrienden, mede-Wereldfietsers die een goede band met haar hadden en alle andere betrokkenen.
Lieve mensen,

Hierbij de berichtgeving omtrent het overlijden van Anita Vlasveld (zie de kaart hieronder).
Mocht je naar het afscheid komen en comfortabel willen zitten, dan is het wellicht verstandig om een stoel, kussentje of dekentje mee te brengen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor vragen of meer informatie kun je een berichtje sturen naar rik@wereldfietser.nl.
fud0 schreef:
do 20 sep, 2018 21:54
Oh jee :( Ik kende Anita niet, maar zie een leuke foto van haar met een levenslustig leven als ik het zo lees. Gecondoleerd aan iedereen die haar kende.
Ik deel dezelfde mening als fud0 hierboven. Nog maar net op de Harskamperdennen (niet ontmoet) en nu dit. Hoe bizar kan een mensenleven soms in elkaar zitten.... nog maar 57 jaar.... niet te bevatten.
Met zeer grote verslagenheid heb ik het bericht van Anita haar overlijden begin deze week pas tot mij gekregen.
Ben geen regelmatige bezoeker van deze site ondanks mijn lidmaatschap en interesse zodat Anita toen al 25 dagen met haar hele grote reis onderweg was.
Deze tijd van het jaar loop je dan zo na te denken welke fietsreis je de komende donkere periode zou willen maken in het warme licht door een fraai landschap. En zo kwam het dat ik dacht aan het voorstel van Anita die mij al in een vroeg stadium van haar plannen had verteld over een fietstocht door Afrika.
Op de Harskamp deelde zij mij de details nog eens mede en vroeg nog eens naar mijn plannen.
Die reis gaan we samen helaas niet meer maken en dat vind ik wel heel droevig vooral voor haar dierbaren die haar warme verhalen nooit meer zullen kunnen aanhoren.
Met oprechte deelneming in dit grote gemis van een hele fijne en bijzondere vrouw,
Roald Haanstra.