Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestolen: Snel Safari - Forum Wereldfietser

Gestolen: Snel Safari

Afgelopen vrijdag 1 juni werd mijn Snel Safari in Portsmouth (Engeland) tussen 12.00 u en 13.00 u gestolen op station Portsmouth Harbour.

Ik was bezig met een half rondje rond het Kanaal, De Panne - Duinkerke - Dover - Poole - Cherbourg - Vlissingen.
Daar kwam abrupt een einde aan :(

Het framenummer is 52980. Het serienummer van de Rohloffnaaf 205376.
De fiets is drie jaar oud.

Blijkbaar moet ik het maar als een compliment beschouwen dat mijn fiets de moeite van het stelen waard was :wink:

De diefstal heb ik gemeld bij de Britse spoorwegpolitie. Er zijn camerabeelden. Ze hebben toegezegd dat ze die nog gaan bestuderen. Maar ze gaven me niet veel hoop dat de fiets nog boven water zou komen.

Afbeelding

Jan
Balen.
Stuur ook even een mail naar Rohloff om de naaf als gestolen op te geven. Heeft in de praktijk al enkele keren gewerkt. service@rohloff.de
@Just Koen
Bedankt voor de tip. Doe ik.

Jan
Hilver schreef:
wo 06 jun, 2018 16:37
Afgelopen vrijdag 1 juni werd mijn Snel Safari in Portsmouth (Engeland) tussen 12.00 u en 13.00 u gestolen op station Portsmouth Harbour.
Zonde! Hopen dat hij nog terecht komt.

Voor "lessons learned": Had je hem daar even achtergelaten? Hoe op slot gezet?
@ Fedor
Helaas handelde ik volkomen tegen mijn principes in.
Tot nu toe liet ik mijn vakantiefiets nooit zo lang onbeheerd achter. Ik deed dat eigenlijk alleen als ik even een winkel in moest voor een boodschap.

Nu besloot ik in Portsmouth, ik had tijd genoeg, een bezoek te brengen aan het Mary Rose museum.
Mijn bagage kon ik in een café vlakbij het museum achterlaten. Voor mijn fiets was daar geen plek.
In het 100 meter verderop gelegen station zou ik mijn fiets wel veilig binnen kunnen zetten. Weliswaar onbewaakt.
Daar heb ik de fiets met een kabelslot vastgezet aan een ''nietje''. Helaas bleek het kabelslot toch niet stevig genoeg :(

Ik had er al geen goed gevoel over en was dan ook met een uurtje het museum weer uit......

Jan
K.U.T.

Excusé moi.

Ken het gevoel.

http://voorheen-de-boswachter.nl/fietse ... /12-06.php

Peter