Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uitgefietst - Forum Wereldfietser

Uitgefietst

Beste fietsvrienden,

Mijn fysieke conditie is niet goed en er is weinig zicht op echte verbetering. Ik heb al tijden niet meer met mijn tentje achterop gefietst.
Vorig jaar 2 nieuwe knieën en nu wordt ik al maanden geteisterd door hevige rugklachten. MRI wijst uit: een hernia. Opereren zijn ze tegenwoordig erg terughoudend mee, dus aan de therapie. Heeft wel resultaat, maar bij de minste of geringste foute bewegingen of zithouding wordt dit gelijk weer afgestraft en moet ik weer dagen lopen met een rollator.
Zo gaat het dus niet meer. Het fietsen is over, laat staan met een tentje.
Elke keer wordt ik met de neus op heerlijke fietsverhalen gedrukt....werkt voor mij alleen maar deprimerend.
Met pijn in het hart heb ik besloten het lidmaatschap van De Wereldfietser op te zeggen.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de leuke tochten die ik mocht meemaken.

Groeten aan allen

Jans Kinds
Jans,

Wat vervelend voor je. Voor veel fietsers is dit een nachtmerrie scenario. Ik heb het met je te doen. Maar ik snap ook je reactie. Ik hoop voor je dat je na een tijdje toch weer wat hersteld en de mogelijkheid hebt om (korte) fietstochtjes te doen. En je blijft natuurlijk altijd welkom voor je bijdragen en het meelezen.
Dat is zeer vervelend Jans. Maar: mijn vader (77) wordt volgende week aan een hernia geopereerd....in België. Daar doen ze nog niet zo moeilijk. Wordt vergoed door de verzekering. Als je wil kun je per PB de naam van chirurg/ziekenhuis krijgen.
Wat bijzonder jammer voor je Jan dat je lichaam je in de steek laat. Probeer in ieder geval op het Forum waar nodig actief te blijven.



Ben
Jans,

Ik vind dat we jou tocht passend moeten uitzwaaien!
Ik heb gelukkig wel een andere liefhebberij. Ben zo veel mogelijk op stap met mijn camper en hond. Maar was dus net een week naar een groot evenement geweest, zitten in campingstoelen, veel staan, toch koud....en de laatste dagen werd het al minder met het lopen. Na een paar dagen achter de rollator en oefeningen is het nu weer te doen.

@ Gios, ik weet het, ik heb een aantal Belgische campervrienden met rugproblemen en daar heb ik al contact mee over mogelijke ingreep in Belgie.

@ Bert: dank je wel, heb even door mijn hoofd laten gaan of ik misschien nog een keer naar Harskamperdennen kom. Maar dan beslist niet in een tentje, met camper op de parking zou kunnen. Weet alleen geen datum. Eind augustus ben ik al met een aantal anderen ergens aan het bbq-en...heel varken aan het spit.

Ik blijf wel volgen, ben nog tot einde van dit jaar lid.

Groeten en dank voor het medeleven.
Jans,

Ik vind dat er iets gegorganiseerd moet worden. Maakt niet uit hoe jij komt. WE hebben zoveel met elkaar gedeeld. Jans was er en dat was altijd plezant.

Bestuur van de Wereldfietser begrijpen jullie dat?
gios schreef:Maar: mijn vader (77) wordt volgende week aan een hernia geopereerd....in België. Daar doen ze nog niet zo moeilijk.
Er zijn redenen waarom men terughoudend is met opereren. 'Moeilijk doen' lijkt me daar niet de juiste term voor.

Jans, wat vervelend voor je! Ik snap hoe frustrerend het voor je is om alle vrolijke verhalen te lezen over wat jij niet meer kunt. Ik wens je heel veel sterkte.

Carl
Carl schreef:
gios schreef:Maar: mijn vader (77) wordt volgende week aan een hernia geopereerd....in België. Daar doen ze nog niet zo moeilijk.
Er zijn redenen waarom men terughoudend is met opereren. 'Moeilijk doen' lijkt me daar niet de juiste term voor.
Carl
Smiley :wink: vergeten.
Je hebt gelijk natuurlijk, want de ene hernia is de andere niet. Mijn vader was zonder de Belgische 2nd opinion over een jaar in de rolstoel beland. Hopelijk gaat deze operatie slagen, en kan hij weer fietsen. Die rolstoel kan dan altijd nog :wink:
Camper op tentjes veld moet ook kunnen jans!
Scheelt weer lopen!
Jans,

Wat vervelend voor je. Ik hoop dat je snel van je pijnklachten af bent en dan met volle teugen kan genieten van je hond en camper.
Bedankt voor alle gezelligheid!

Groetjes, Marianne
Vervelend! Wellicht dat er nog een technische oplossing is waardoor je toch kan fietsen (e-bike, ... )
Sterkte!