Additionally, paste this code immediately after the opening tag: In memoriam Gerd Caarls - Forum Wereldfietser

In memoriam Gerd Caarls

Ik ontving het bericht dat Gerd Caarls op woensdagavond 18 februari in zijn slaap is overleden.

Gerd was lid van De Wereldfietser en gebruiker van het forum die geen blad voor zijn mond nam, maar ook vele nuttige reacties inbracht vanuit zijn rijke fietservaring. Uit onvrede over "censuur", zoals hij dat uitdrukte, zegde hij in 2007 zijn lidmaatschap op.
Daarna werd Gerd toch weer actief en ik zag hem in 2013 op het nazomerweekend op Harskamperdennen.

Mensen die Gerd gekend hebben zijn uitgenodigd om Gerd te herdenken in de algemene ruimte van De Halve Wereld in de Turfsteeg 4 te Amsterdam op donderdag 26 februari tussen 15:00 en 18:00 uur. Om 18:00 uur wordt Gerd uitgezwaaid voor zijn laatste reis.
Triest dat hij zelf zo snel onderwerp van zijn eigen idee word.
Idee van Gerd, november 2011:
GerdC schreef:Kan er geen categorie: Familieberichten komen? Nu komen deze in kletspraat. Voor huwelijken en geboortes niet zo erg. Voor overlijdensberichten vind ik het minder netjes.
Gerd
Ik wens zijn familie en vrienden sterkte toe.
Ik kende Gerd als een klant die je kon aankijken met een indringende guitige blik. Hij was opbouwend kritisch en dat mag ik wel.
Behalve dat hij de fiets voor zijn reizen gebruikte hij -een andere- voor zijn dagelijkse werk. Kortom een fietser pur sang.