Additionally, paste this code immediately after the opening tag: overlijdensbericht van een wereldfietser - Forum Wereldfietser

overlijdensbericht van een wereldfietser

Ik zag op de Amerikaanse site Crazyguyonabike het treurige bericht over het overlijden van Aaldrik Mulder. Hij was actief op ons forum en de website die hij samen met zijn partner heeft gemaakt was voor mij een bron van informatie en zijn reizen waren een plezier om te lezen.

Bij deze wil ik zijn partner Sonya Spry en zijn familie veel sterkte toe wensen.
Jeetje, wat triest zeg...

Inderdaad wens ik Sonya, familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijd...
Zonde van zon jinge vent!
Sterkte voor de familie!
Via de nickname Sonali was Aaldrik voor mij zeer waardevol in allerlei discussies hier op het forum. Iemand die mening en informatie had vanuit een zeer uitgebreide ervaring. Ook hun website heeft mij meerdere malen geïnspireerd en geholpen.
Sterkte voor iedereen die nu moet treuren!

Sjirk
Jemig...

Sonya, vrienden en familie heel veel sterkte gewenst.
Ik ben er even stil van geworden... Zonde toch!

Sonya, familie, vrienden, kennissen, ... Ik wens jullie enorm veel sterkte met het verwerken van dit treurige nieuws! Jullie staan er niet alleen voor, ook al voelt het zo misschien wel!
Ben er stil van...
Voor een reis door Colombia veel gehad aan de (fantastische) tour.tk website en tips van Aaldrik op het forum.

Sonya, familie en vrienden, heel veel sterkte.
Wat een verdrietig nieuws....
Sterkte Sonya en iedereen die hem kende en van hem hield.
Vreselijk, sterkte aan familie en vrienden.
Jemig, dat komt als een klap binnen, ook al kende ik hem niet, je voelt je toch met zo'n iemand verbonden als je een passie deelt. Ook hun website vond ik zeer waardevol. Zo jong..... ben er stil van. Sterkte aan de familie en naasten toegewenst.
Beste allemaal,

Bedankt voor de steun. Aaldrik was mijn altijd zeer lieve oom.
Hij is na een betrekkelijk kort maar zeer heftig ziektebed overleden.
Aan het einde van de zomervakantie werd hij in zijn toenmalige
woonplek in Egypte ziek. De behandeling daar was erg slecht en hij werd steeds zwakker.
Met veel moeite is het gelukt hem toen naar Nederland te halen.
Hier bleek hij kanker in een galweg te hebben. 2 weken terug is hij
toen voor operatie naar het ziekenhuis gegaan. Op het eerst gezicht
leek dit allemaal succesvol en had hij weer praatjes voor 10. 2 nachten laten
bleek het echter toch verkeerd. Organen begonnen hun werking te verliezen en vele
complicaties traden op. Zondag kon het lichaam het allemaal niet meer aan
en is hij in het bijzijn van familie en vrienden overleden.

Groeten,

Lennart
De afgelopen dagen heb ik de mailings binnen gekregen. Ben er stil van.....heel erg stil. Sterkte aan iedereen.....
Lennart,

Jij en je familie sterkte. Met name Sonya. Ik kende Aaldrik alleen van de verhalen, de website en zijn posts. Hij zal gemist worden. Doet je weer beseffen hoe fragiel het leven eigenlijk is.

Hans
Sterkte voor eenieder die dicht bij hem stond. Het is een vervelende ziekte. Mooi dat hij zijn wereldreis heeft kunnen maken. Dat deze laatste reis voor hem nog mooier mag zijn.
Wat een verdrietig nieuws, ik wens alle nabij betrokkenen sterkte.
Zo'n bericht zet mij weer even met beide benen op de aarde. We maken allemaal toekomstplannen, maar daar kan dus zomaar onverwacht een streep doorgehaald worden.

Sonya, Lennart en andere familie en naasten heel veel sterkte!

Groet,
Daar schrik ik wel even van. Ik heb een tijdje kort met Aaldrik contact gehad toen er plots een wiel naar Schiphol moest. De website en de verhalen heb ik ook veel van genoten.

Het is dan ook een schok om van zijn overlijden te vernemen.
Sonya en de andere familie veel sterkte toegewenst. Wat achter blijft zijn de verhalen en herinneringen

Nico
Hoorde het verdrietige nieuws vanmiddag van een andere Wereldfietser. Sterke, Sonya en andere familieleden en iedereen voor wie Aaldrik dierbaar is.