Additionally, paste this code immediately after the opening tag: overlijdensbericht lid Wereldfietser - Forum Wereldfietser

overlijdensbericht lid Wereldfietser

Met verbijstering heeft het bestuur kennis genomen van het overlijden van één van onze leden. Ellen Verschoor was een jonge vrouw die dit jaar mee is geweest op de Griekenlandtocht.
Zelf heb ik haar leren kennen als een fitte, vitale dame, meestal voorop meefietsend met de sterkste groep die het waagde soms ook nog eens extra lusjes te doen gedurende de zwaarste etappes. Maar geen onvertogen woord van haar kant. Ze was een rustige factor in de groep (ja die heb je hard nodig tussen dat gekakel), maar wel aanwezig en niet onzichtbaar.
Haar eerste buitenlandtocht met ons, ze had er o.a. een nieuwe fiets voor aangeschaft.
Ellen, ik zal je missen ......

Jim
Met veel ongeloof zag ook ik het bericht van het overlijden van Ellen. Zo fietsen we samen in Griekenland, reed ze een aantal dagen mee met de off-road tocht en werden er zelfs plannen gemaakt voor een weekje fietsen in de Alpen. En dan zo'n verschrikkelijk bericht. Ze heeft haar eigen keuze gemaakt, dat moeten we respecteren. Maar dat is wel moeilijk.

Martijn
Onwerkelijk. Regel voor regel las ik vanmiddag het bericht. Ik begreep de woorden, maar het drong niet echt door.
Ik zie ons nog samen zonder te stoppen die pas op fietsen, zij met gemak en ik met wat minder...
Ellen, rust zacht.

Anneke
Ook ikzelf heb met verbijstering de mail gelezen met het trieste nieuws over Ellen. In eerste instantie drong het eigenlijk niet helemaal tot me door dat het om Ellen ging die we leerden kennen op de fietsreis in Griekenland ...

Ellen heb ik in die 2 weken mogen ervaren als een zeer fijn persoon, ietwat terug getrokken, erg vriendelijk en steeds bereid anderen te helpen.
Ze was zo enthousiast in het trekkingfietsen, hetgeen nog heel nieuw was voor haar. Heel erg spijtig dat ook deze nieuwe uitdaging, samen met het hulpaanbod van velen, haar er niet kon van weerhouden afscheid te nemen van deze wereld.

Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe.
Ook in naam van de VZW DE VAKANTIEFIETSER

mvg

Dirk HUYGHE
GENT