Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdelijke woonruimte gezocht in/om Deventer - Forum Wereldfietser

Tijdelijke woonruimte gezocht in/om Deventer

Beste allen,

afgelopen week heb ik mijn flat verkocht. Heel fijn.

Nu is recent mijn moeder overleden en zij was bezig met een nieuw te bouwen huis welke ik nu ga afbouwen en daar ook ga wonen. Een mooi symbolisch iets! Echter is dit huis ergens in het derde kwartaal van dit jaar pas klaar (hopelijk!)

1 mei (op mn verjaardag) moet ik mijn huidige woning uit en zoek ik dus in (de buurt van) Deventer tijdelijke woonruimte. Uiteraard gebruik ik de normale instanties en m'n eigen netwerk. Maar natuurlijk moet je je kansen spreiden.

Dus wellicht heeft iemand hier een gouden tip :)

Dank voor het meedenken alvast!
Als tijdelijke oplossing kun je misschien ook kijken naar een chalet of bungalow op een vakantiepark.
of een caravan kopen en een standplaats in de buurt zoeken... lastig... succes!

kun je een caravan plaatsen op de bouwlocatie?

een neef van mij heeft in de USA (bij familie) een doodnormale bestelbus (Chevy Van) met daarin een lattenbodem en matras en reist zo stukken door dat land (en slaapt als een roos). is dat nog een optie? (of als overbrugging tussen ene vakantiehuisje en volgend vakantiehuisje)
hoogframe schreef:
ma 13 feb, 2023 19:38
doodnormale bestelbus (Chevy Van) met daarin een lattenbodem en matras
Dat lijkt me geen gezonde way of life. In een bestelbus zit geen ventilatie maar je zit wel vlakbij een brandstoftank en een motor. Raampje open zetten kan maar dat is toch wel erg armoedig.
Qua vocht gaat het nog als je elke dag rijdt maar als een bus blijft staan wordt het vast vochtig zonder kachel.
Ik zou kijken of ze op de Worp nog plek hebben, die camping is vlak bij het centrum, er zit alleen wel een riviertje tussen.
Of je kunt natuurlijk ook van de gelegenheid gebruik maken om een mooie lange fietstocht te gaan maken :wink: