Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een nieuw gevaar. - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Een nieuw gevaar.

Er wordt gevraagd om wetenschappelijke uitlatingen over chemtrails. Dat geef ik middels oa. een filmpje waarin diverse wetenschappers in een zaal verenigd hun constateringen doen. Mensen in de zaal steken hun hand op als men het eens is met de diverse sprekers. Mensen in de omgeving Californië. Je kunt me niet wijsmaken dat deze mensen hier voor de 'gein zitten. Wat is fascinerend in wat ik heb geplaatst.
eindgebruiker schreef:Fascinerend.

kuifmakaak-small.jpg
je nieuwe avatar? :?
Wat Gaele fascinerend vind weet ik niet, maar ik vind jouw volharding in je geloof in complottheorieën fascinerend.
Jullie kijken niet eens naar filmpjes ed. die ik geplaatst heb. Dat vind ik typisch en niet iets voor .. wereldfietsers ook, waarvan ik dacht dat zij wel 'open' stonden voor wereldse zaken als iig natuur en milieu en wanneer die bedreigd zou worden door een 'nieuw gevaar' alle alarmbellen iig zouden 'moeten' gaan rinkelen, bij alleen al het minste vermoeden dat dit 'waar' zou kunnen zijn.

Jammer.
Je moet wel haast telepathische vermogens hebben om te kunnen weten dat niemand naar die filmpjes kijkt die je geplaatst hebt, ik heb een deel ervan bekeken. Heb jij de drie links van @Revanho doorgelezen?
fud0 schreef:Ik ben niet de enige die hier mee bezig is. https://www.youtube.com/watch?time_cont ... PnWaBsMYnY
Het woord complottheorie is geïndoctrineert als zijnde dat het een mogelijk iets is wat waar of niet waar zou kunnen zijn.
Hoe vernuftig 'bedacht'.
Beste Fud0,
Je hebt nu al een paar posts geplaatst met meer filmpjes e.d. Ik vroeg me echter af wat je reactie is op onze antwoorden er op. Onze pogingen om je minder bang te laten zijn enzo. heb je die links ook bekeken, en heb je daar ook over nagedacht? Of worden we zondermeer weggezet als shills, of scheeple?
Het is nu met modder heen en weer gooien, ik pas daarvoor. Ik vind het jammer, dat het is zoals het is, zowel omtrent het onderwerp als hoe verdeeld erover gedacht wordt.
Volgens mij valt het wel mee dat er verdeeld over wordt gedacht :lol: .
fud0 schreef:Het is nu met modder heen en weer gooien, ik pas daarvoor. Ik vind het jammer, dat het is zoals het is, zowel omtrent het onderwerp als hoe verdeeld erover gedacht wordt.
Beste Fud0,
Dat vind ik niet eerlijk. Ik heb een lange reactie geschreven waarin ik zeer respectvol blijf en je een aantal open en eerlijke vragen stel. Ik vind het heel jammer dat je dat als modder beschouwd en dat je niet open bent voor een andere mening. Dat ben ik namelijk wel.

Met vriendelijke groet
Maurice
{Kan weg, ik moet me aan mijn eigen afspraak houden. Met excuses}
Naar achtergrond verplaatst. De volgende stap is sluiten van het topic.
NASA doet onderzoek naar vliegtuigstrepen:

NASA is sniffing jet fuel over Germany
De uitlaatgassen van een op biofuel vliegende Airbus A320 analyseren met een vliegend lab in een DC8 uit 1968??? Beter die DC8 aan de grond houden, doodskist :(
Toch weer over chemtrails, het gaat over ons leven immers, ik weet de oplossing niet, maar ik weet wel dat we, zoals hier ook gezegd wordt in dit filmpje, voor een 'uitdaging' staan. Ik denk dat de waarheid weten, uiteindeiljk altijd het best is, vandaar dat ik er toch weer over doorga, met dit best wel informatief filmpje en hoe mensen die er mee bezig zijn, er nu instaan. Ik voel wel een soort van gelatenheid over dit onderwerp. De boosheid erover llijkt minder te worden en daarmee wellicht oplossingen voor in de toekomst om nader te komen tot de mensen die dit in de wereld brengen, omdat zij hun plannen met de wereld en de mensen koste wat kost, willen uitvoeren.

https://www.youtube.com/watch?v=4kba7EKzxgs
Er is geen oplossing, de enige zekerheden die je hebt zijn;
- je gaat een keer dood
- je betaald belasting als je wat verdiend, hoe harder je werkt, hoe meer je betaald (of geen toeslag meer krijgt) dus hard werken is zinloos
- de vrachtwagens worden niet hoger als 4m want anders passen ze niet meer onder de viaducten.

Laat het los, leeft veel meer ontspannen als bij iedere wolk je afvragen of het otrivin of cyanide is.
https://www.geoengineeringwatch.org/


De 'gele hesjes' demonstraties hebben alles te maken met ook dit fenomeen, veroorzaakt en in beweging gezet door de global elite die een plan heeft met de massa. Ze opereren overal ter wereld, de wereld met hun inwoners willen ze in bezit (blijven houden) dus we kunnen ook overal protesten verwachten, de protestanten in Parijs krijgen dan ook steun van over de hele wereld, omdat in wezen overal in de wereld hetzelfde speelt, op een aantal landen na nog.
Stel je voor dat je nu in Parijs moet overstappen in verband met een treinreis en je een 'klein stukje' door Parijs moet fietsen.
De leugen waarin we allen leven, komt steeds meer op ons bord, overal om ons heen. :|
@ Fud
Boekentip: Yuval Noah Harari
21 lessen voor de 21e eeuw.

Wat zijn de uitdagingen van onze tijd? Hoe beschermen we onszelf tegen een nucleaire oorlog, ecologische rampen en technologische bedreigingen? Wat is de oorzaak van de opkomst van populisten als Donald Trump? Hoe weren we ons tegen fake news? Moeten we ons voorbereiden op een nieuwe wereldoorlog? Wat moeten we denken van het opkomend nationalisme? Vragen de mondiale problemen die op ons afkomen om andere politieke systemen? Is het een goed idee dat we onze data overdragen aan enkele grote commerciële spelers, of wordt het tijd om het eigendom van data te reguleren? En wat wordt de grote nieuwe wereldmacht, Amerika, Europa of China? In dit boek beantwoordt Yuval Noah Harari de 21 meest urgente vragen van onze tijd.
Bedankt aan Marjan, ik koop meestal geen boeken, je leest ze en zet ze in de kast, ik heb er geen ruimte voor, het is vast nog niet te lenen vanuit een bibliotheek oid., ik ben op zich wel benieuwd.

Ik begrijp niet waarom veel mensen (nog steeds) niet gestresst lijken, de oplossing weten we natuurlijk wel, als we of the grid gaan leven, een overheid niet meer echt nodig hebben en daardoor veel minder gaan vervuilen want zelf gaan we natuurlijk voor ECHT zo duurzaam mogelijk, minder kinderen maken zodat er weer meer schoon land en omgeving beschikbaar komt is er een hoop opgelost, maar mensen zien dat als achteruitgang (lees minder voor hun 'kwaliteit' van leven en aantasting van hun integriteit wat heilig is/ wordt gemaakt) en dus komt het tot megarampen en veel geweld en vechten en moorden om het laatste druppeltje schoon water en kruimeltje brood. ik zie het iig wel gebeuren en de aarde wordt koud en vol technologie en gechipte hybridemensen zonder gevoel.
Dat maak jij niet meer mee en ik denk ik ook niet, adem uit en leef :D