Additionally, paste this code immediately after the opening tag: megastallen - Forum Wereldfietser

megastallen

Regelmatig ontvang ik verzoeken om mee te doen aan petities tegen allerlei bedreigingen van het Nederlandse cultuurlandschap, zoals nieuwe snelwegen, plannen voor megastallen, uitbreiding van bedrijventerreinen, etc.
Vandaag een actie van Natuurmonumenten tegen de komst van een megastal naast het landgoed Hackfort bij Vorden. Hier zijn veel wereldfietsers met de laatste Paastocht nog langsgereden. Wie niet wil dat er in dit mooie stukje Achterhoek een megastallencomplex komt, kan hier tekenen.
Getekend.
Ook getekend!
Getekend.
Goed initiatief, ook getekend tegen dit dieren concentratiekamp. Helaas zie ik steeds meer van deze megastallen ontstaan in mijn woongebied Drenthe maar ook over de grens in Duitsland stikt het er van.

Als ik het goed begrijp dan vervuilt de vee industrie nog meer het klimaat beschadigd dan het wereldwijde transport!
Er brandt nogal eens een dieren concentratiekamp af:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2597 ... and__.html

En op 6 april kwamen er in Oirschot ook nog eens 10.000 varkens om het leven door brand. Schijnbaar interesseert het grote publiek zich hier nauwelijks voor dat deze intelligente dieren massaal levend verbranden.

Ik vind het schandalig hoe men met dieren omgaat.