Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Helmdiscussie - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Helmdiscussie

Travelmaster schreef:Ik vóel gewoon een e-bike discussie opkomen :twisted: !
Bij een e-bike moet je wel trappen, anders krijg je géén trapondersteuning.
Als je harder gaat houdt dan 25 km houdt de trapondersteuning op!
Nee Bert, dat heet een 'pedelec'. Een E-bike ondersteunt tot 45km/u.

Als moderator:
Zijn er bezwaren als ik dit onderwerp naar 'Achtergrond' verplaats i.p.v. 'Kletspraat'? Het is inmiddels zo vervallen in het zoveelste moddergooi-onderwerp... :roll:
Robertjan schreef:Nee Bert, dat heet een 'pedelec'. Een E-bike ondersteunt tot 45km/u.

Als moderator:
Zijn er bezwaren als ik dit onderwerp naar 'Achtergrond' verplaats i.p.v. 'Kletspraat'? Het is inmiddels zo vervallen in het zoveelste moddergooi-onderwerp... :roll:
Voor mij zou er zelfs een slotje op mogen... Do as you please Sir!
Het is 'Achtergrond' geworden. :wink:
En toen was het topic ineens verstopt, maar gelukkig kunnen er nog reacties geplaatst worden.
Robertjan schreef: Het is inmiddels zo vervallen in het zoveelste moddergooi-onderwerp...
Ik heb ook een handjevol geworpen en dat is bij de verkeerde persoon belandt. Niet zo handig van me om een (voor mij heel voorstelbare) reactie van DeFietsreiziger te koppelen aan een vraag van Yopie. Sorry.

Natuurlijk gaat het me niet om alle motorrijders en degene die op de motor naar het werk gaat of een toerrit aan het rijden is hoeven zich wat mij betreft niet aangesproken te voelen.

Het gaat mij om (vooral groepen) motorrijders die op zijn minst irritant, en vaak zelfs onverantwoord rijden. De recreatievelingen, zal ik maar zeggen.
Daar heb ik afgelopen weekend weer genoeg voorbeelden van gezien en daarom reageer ik misschien zo kort door de bocht :roll: . Een half jaar niet rijden en dan op de eerste mooie zondagmiddag van het jaar vol gas over de bochtige landweggetjes.
Een dijk is geen motorcircuit en als je met een stuk of 20 van die lawaaibakken vlak langs een fietser of voetganger rijdt, is dat gewoon bloedirritant. En gevaarlijk.
Een coureur die denkt dat hij de TT aan het rijden is krijgt van mij een gepaste reactie. En dat kan in dit geval niet anders dan in gebarentaal.

Het zijn nou eenmaal vaak dezelfde soort mannen en excessen zijn nou eenmaal makkelijk te beschrijven door cliché's te gebruiken.
Elstar schreef:
Het gaat mij om (vooral groepen) motorrijders die op zijn minst irritant, en vaak zelfs onverantwoord rijden. De recreatievelingen, zal ik maar zeggen.
Daar heb ik afgelopen weekend weer genoeg voorbeelden van gezien en daarom reageer ik misschien zo kort door de bocht :roll: . Een half jaar niet rijden en dan op de eerste mooie zondagmiddag van het jaar vol gas over de bochtige landweggetjes.
Een dijk is geen motorcircuit en als je met een stuk of 20 van die lawaaibakken vlak langs een fietser of voetganger rijdt, is dat gewoon bloedirritant. En gevaarlijk.
Een coureur die denkt dat hij de TT aan het rijden is krijgt van mij een gepaste reactie. En dat kan in dit geval niet anders dan in gebarentaal.

Het zijn nou eenmaal vaak dezelfde soort mannen en excessen zijn nou eenmaal makkelijk te beschrijven door cliché's te gebruiken.
Grappig, ik hoef in jouw verhaal maar een paar termen te vervangen van motorrijders naar wielrenners om eenzelfde verhaal over fietsers te vertellen...