Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ongenuanceerde meningen - Forum Wereldfietser

ongenuanceerde meningen

Het moet mij even van het hart. Maar er wordt hier te veel off topic gegaan. Als iemand een serieus topic opent, willen jullie dan alsjeblieft niet te veel uitwijden. Als voorbeeld iemand "applemeisje" die gewoon lekker wil gaan fietsen en dan ineens mensen die voor of tegenstander zijn voor aluminium fietsen. Het is maar een voorbeeld. Er zijn er vele.
Rutger,

Mee eens.
De moderators proberen hier op te letten. Het is een smalle lijn om te bewandelen. Als we zondermeer de off-topic dingen verwijderen dan wordt je al snel vergeleken met bepaalde personen uit een duistere periode in het verleden. Mensen aanspreken (via PB) levert veel discussie en gemopper op.
We doen ons best. In jouw voorbeeld van appelmeisje heb ik hier een opmerking over gemaakt en daarna is het gelukkig gestopt.
Maar we zijn niet altijd in staat om elke reactie te lezen en te beoordelen. Dan helpt het als we een seintje krijgen. En dat is dan geen garantie dat we het er dan ook mee eens zijn. Maar alle kleine beetjes helpen en ook als we elkaar op gedrag aanspreken. Daarom heb ik een tijdje geleden dit bericht geplaatst wat Robertjan weer onder de aandacht heeft gebracht.

Maar graag hoor ik dit soort meningen want dan weet ik of er draagvlak is om ´zwaarder' te modereren.
Hear hear!
Travelmaster schreef:Hear hear!
Geen idee wat je hier nu mee bedoelt. Laat staan dat ik kan bepalen of dit genuanceerd of ongenuanceerd is.
HansvanderVeeke schreef:
Travelmaster schreef:Hear hear!
Geen idee wat je hier nu mee bedoelt. Laat staan dat ik kan bepalen of dit genuanceerd of ongenuanceerd is.
Oh sorry. Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik het er hartgrondig mee eens ben. Van Wikipedia: "Hear, hear" (vaak op incorrecte wijze als "here, here" gespeld)[1] is een Engelstalige uitdrukking van bevestiging of instemming.[2]

De oorsprong van dit gezegde wordt gevonden in het zeventiende-eeuwse Lagerhuis. Destijds werd het tijdens debatten gebruikt als imperatief ("Hear him! Hear him!") om de aandacht te vestigen op de spreker. Applaudisseren is meestal niet toegestaan in het Lagerhuis en Hogerhuis.
Aha... weer wat geleerd.