Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar blijft mijn tentje? - Forum Wereldfietser

Waar blijft mijn tentje?

Hoi,

Ik heb een tentje bestelt via e-bay in Amerika. Het pakketje is opgestuurd met US Postal. Met track end trace kan ik nagaan waar het pakketje zich bevindt. Op de website staat dat mijn tent nu al een week bij de douane ligt (melding: customs clearance schiphol amsterdam). Ik vind het erg lang duren. Weten jullie wat het probleem is? En wat te doen? US-postal bellen in Amerika/de douane in NL....

groet,

Marijn
Is je tentje inmiddels al binnen?
als je een pakket met de post verstuurd en NIET met een internationale koerier zoals UPS heb je niets aan een track en trace systeem. . postale 'track en trace' systemen zijn niet compatible.
zodra het pakketje het land van afkomst verlaat houdt het op bij land van bestemming.

het item kan wel weken bij douane blijven liggen, vooral als het een gebruikt tentje is (beestjes en zo)
de amerikaanse post of nederlandse post bellen heeft geen enkele zin, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

walter

x

x