Additionally, paste this code immediately after the opening tag: E- Biker lui? ... - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

E- Biker lui? ...

123 berichten
Ik heb eerder al vermeld dat ik dankzij de e-fiets sinds enige tijd weer op de fiets naar mijn werk ga. Ik had afgehaakt in 2013.
Wat ik nog niet verteld had is dat mijn vrouw haar hele leven al astmatisch is. Tot zo'n 15 jaar geleden fietsen we heel wat af.
In 2015 heeft mijn vrouw en e-fiets aangeschaft en kreeg de auto een fietsdrager. Sindsdien zijn we opnieuw op de fiets gestapt door heel Nederland, zij op de e-fiets en ik op m'n Poppink. Tochtjes van 50 tot 70 km per dag en veel terrasjes bezocht. Bij beelden op de tv roepen weer vaak uit dat we daar al geweest zijn. Vanaf de snelweg bevestigen we elkaar dat we daar vlak bij van die mooie weggetjes kennen.
Kortom, de e-fiets heeft de wereld opnieuw dichterbij gebracht.

Lees dit verhaal ook: https://www.bbc.com/news/uk-england-norfolk-48204409
Een paar berichten verwijderd omdat het teveel op reclame leek en de reacties erop.
Wim schreef:
zo 15 sep, 2019 16:48
Ik ben nog op de terugweg van een weekend fietskamperen. Het was mooi en het is lekker om moe te zijn.
Behalve bejaarden op e bikes heb ik ook nogal wat veertigers op e bikes gezien. Niet zelden met een tamelijk hoge bmi.
Beetje denigrerend t.o.v. "oudere"medemensen !