Additionally, paste this code immediately after the opening tag: LF4 midden-Nederlandroute verdwenen? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

LF4 midden-Nederlandroute verdwenen?

Ik heb de app van de fietsersbond. Vind het jammer dat je routes niet via gpx in je mobiel kan zetten. Op de pc lukt het wel.
supermario schreef:
za 23 apr, 2022 20:38
Ik heb de app van de fietsersbond. Vind het jammer dat je routes niet via gpx in je mobiel kan zetten. Op de pc lukt het wel.
Dat ben ik met je eens. Helaas is dat met bikerouter van hetzelfde laken een pak.
Uiteindelijk zijn genoemde websites nog steeds zonder reclame.
Ik vind het heel begrijpelijk dat ontwikkelaars hun waar niet gratis weggeven.

Als je alles wilt dan betaal je voor Komoot, OSMand of andere schitterende apps en krijg je waar voor je geld.
Een route gemaakt in bikerouter, kan ik gewoon via gpx in osmand zetten.
Je kunt met een telefoon tracks downloaden van de Routeplanner van de Fietsersbond, dit kan via de website

Als je via Google komt, dan moet je in het menu kiezen voor Desktop. Dan krijg je een lap tekst en kies dan routeplanner.fietsersbond.nl
Dan krijg je de vraag of je de mobiele versie wil gebruiken, kies dan Annuleer. De layout is niet prettig, het beste kun je je telefoon horizontaal houden.

Als rechtstreeks naar https://routeplanner.fietsersbond.nl gaat, dan krijg je meteen de vraag of je de mobiele versie wil gebruiken.
Inmiddels terug van een heerlijke week fietsen. De lf4 staat nog keurig overleg aangegeven! Zelfs Google Maps geeft hem nog aan.
Dank voor alle reacties!