Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Prachtig fietsweer/rondje Braassem/genieten - Forum Wereldfietser

Prachtig fietsweer/rondje Braassem/genieten

Hier een bofkont, toevallig veel vrij met deze mooie dagen. Vandaag kon ik vakantiedag opnemen. Heerlijk iets meer dan 61 km gefietst. Superblij, superdag. Eigen route vanuit huis rondom Braassem. Ik ben hier opgegroeid en hier voel ik me thuis. Mooie ervaring! Want soms lijkt alles aan de overkant mooier/bergen/kusten/fjorden/bossen enz.
20220324_091510.jpg
20220324_094021.jpg
20220324_112420.jpg
20220324_144527.jpg
Dat is een leuk rondje. Ik woon zelf in de buurt van Nieuwkoop, en dit is een van de rondjes die ik nog wel eens wil doen.
En dat fietspad komt me dus ook wel bekend voor:

Afbeelding
Non fixie, dat is goed te doen vanuit de buurt van Nieuwkoop. Als ik nog een tandje fitter geraak, hopen we vanuit huis (Leiderdorp) ook weer de Meije/Nieuwkoopse plassen of richting De Hoef mee te pakken.
Op mijn 17e had ik 3 weken vakantiebaantje bij de politie Nieuwkoop, toen ging ik dagelijks op de fiets vanuit Koudekerk aan den Rijn.
Oh en wat ben ik nog meer blij, want ik sta vandaag goed op, niet extra vermoeid of zwaar lijf, zo fijn dat ik nog steeds verder opknap! Tis jammer dat ik nog voor een baas werk met beperkt vakantiedagen en een lieve hond, anders was ik op zeker meegegaan met de reis van Maastricht naar Basel eind juli.
Gisteren zonder hond Sien in fietskar, dat scheelt een slok op een borrel qua inspanning
Erg leuk rondje en d'r straalt een hoop vreugde vanaf :)

Vroeger veel gereden in die buurt. Ik moet er weer eens naar toe merk ik, dank. Ergens langs de doespolderwatering ging ik dan vaak even zitten, gewoon wat om me heen kijken. Daar ben je net omheen gereden.