Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Na 11 jaar weer eens naar de Provence - Forum Wereldfietser

Na 11 jaar weer eens naar de Provence

Tenminste zoals het er nu naar uit ziet.

2010 voor het laatst naar de Provence en alle gereden tochten op de racefiets weer uit de kast getrokken.
In die jaren 1993 tm 2004 tekende ik de routes op de Michelin kaart in en stak een kopie in m'n achterzak.

De Provence met haar Lavendelvelden, een overvloed aan colletjes van licht, pittig en gemeen tot zwaar en natuurlijk de kale reus, de lieflijke dorpjes, de prachtige uit- en vergezichten, de kastelen, marktbezoek, de fonteinen, de historie, de rivieren en Gorges maar bovenal de zon.
We hebben er zin in.

Voorbeeld
Link : https://photos.app.goo.gl/kgLZBXEAXh7oPkuL6
Beste,

De link in je bericht werkt niet.
Had album verwijderd om een verbeterde versie te plaatsen, maar dat kwam er helaas nog niet van.
De Provence was ons helaas niet gegund.
Door ongemakken gedwongen dicht bij huis te blijven.
Het werd Midden Limburg.
Binnenkort volgt er een nieuwe link en tevens tracks en plaatjes van de omgeving Weert.
Ik zie alleen wat foto's van zwartwit kaartjes en mis de omgeving Weert of de "lavendelvelden, een overvloed aan colletjes van licht, pittig en gemeen tot zwaar en natuurlijk de kale reus, de lieflijke dorpjes, de prachtige uit- en vergezichten, de kastelen, marktbezoek, de fonteinen, de historie, de rivieren en Gorges maar bovenal de zon"
Leon schreef:
wo 08 sep, 2021 19:39
Ik zie alleen wat foto's van zwartwit kaartjes en mis de omgeving Weert of de "lavendelvelden, een overvloed aan colletjes van licht, pittig en gemeen tot zwaar en natuurlijk de kale reus, de lieflijke dorpjes, de prachtige uit- en vergezichten, de kastelen, marktbezoek, de fonteinen, de historie, de rivieren en Gorges maar bovenal de zon"
Ho ho, effe rustig he.