Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje bonnefooi Noord Nederland. Camping tips? - Forum Wereldfietser

Rondje bonnefooi Noord Nederland. Camping tips?

Ik wil volgende week een rondje Noord Nederland doen. Op de bonnefooi.

Weet iemand nog leuke kleine campings waar meer trekkers komen? Liefst zo eenvoudig mogelijk.
Dat klinkt dan weer niet helemaal als " bonnefooi" :?:
LHTJoost schreef:
zo 13 jun, 2021 13:47
Dat klinkt dan weer niet helemaal als " bonnefooi" :?:
Klopt
Op de bonnefooi betekent dat je op goed geluk langs komt bij een camping. Je kan dan nog steeds prima weten welke campings je aan wilt doen ;)

On topic: ik heb recent tijdens fietsen LF Kustroute gekampeerd op de natuurkampeerterreinen Klein Hemelrijk en Het bos roept. Op beiden waren toen best veeel andere trekkers. Het bos roept vond ik wel wat druk/massaal, maar dat zal ook met het Hemelvaartweekend te maken gehad hebben.
Bronsky schreef:
zo 13 jun, 2021 13:19
... Weet iemand nog leuke kleine campings waar meer trekkers komen? ...
Is deze iets voor jou?

kettlewell-camping-tractors.jpg
Polariteit schreef:
zo 13 jun, 2021 14:18
Op de bonnefooi betekent dat je op goed geluk langs komt bij een camping. Je kan dan nog steeds prima weten welke campings je aan wilt doen ;)

On topic: ik heb recent tijdens fietsen LF Kustroute gekampeerd op de natuurkampeerterreinen Klein Hemelrijk en Het bos roept. Op beiden waren toen best veeel andere trekkers. Het bos roept vond ik wel wat druk/massaal, maar dat zal ook met het Hemelvaartweekend te maken gehad hebben.
Ziet er goed uit. Maar ik bedoel eigenlijk meer aan de andere kant van de Afsluitdijk.
https://maps.apple.com/?ll=53.307372,5. ... FkA%3D&t=m

Mini Camping de Noordster

Deze camping was ik erg van gecharmeerd, leuke eigenaar die graag een praatje maakt. Veel mede fiets kampeerders. Goed maar eenvoudig sanitair en lekker rustig.

Wij vonden het de “mooiste camping in Frl waar we in 2020 zijn geweest”.
(Ook de enige)

Ow en skip Camping Lauwersoog, behalve als het rotweer is of je een was wil draaien. Mega ding, jakkes!
De Dobbe - Holwerd
Lentemaheerd - Uithuizermeeden
Entourage - Vriescheloo
Wildemansheerd - Schildwolde
De Meenten - Noordwolde
2 Bunders - Ellerhuizen
Bronsky schreef:
zo 13 jun, 2021 14:52
Polariteit schreef:
zo 13 jun, 2021 14:18
Op de bonnefooi betekent dat je op goed geluk langs komt bij een camping. Je kan dan nog steeds prima weten welke campings je aan wilt doen ;)

On topic: ik heb recent tijdens fietsen LF Kustroute gekampeerd op de natuurkampeerterreinen Klein Hemelrijk en Het bos roept. Op beiden waren toen best veeel andere trekkers. Het bos roept vond ik wel wat druk/massaal, maar dat zal ook met het Hemelvaartweekend te maken gehad hebben.
Ziet er goed uit. Maar ik bedoel eigenlijk meer aan de andere kant van de Afsluitdijk.
OH oeps, vraag me niet waarom maar ik las Noord-Holland :oops:

In dat geval: idd de Dobbe in Holwerd was wel Ok, en ik heb ook nog gestaan op een natuurkampeerterrein bij Wehe den Hoorn, die was best mooi gelegen maar ik was wel de enige trekker. De rest was grijze muis in een caravan, ze hadden wel allemaal medelijden met me omdat ik zo basic onderweg was 8)

Camping Holland Poort in Bad Nieuweschans was ook wel ok, maar ik was daar als enige :lol:
Ik heb mijn rondje erop zitten. Daarbij heb ik de volgende campings aangedaan.
Aduarderzijl, Darp, Kraggenburg (Nitl) en Langweer.
De eerste twee campings een paar andere trekkers ontmoet. De laatste twee niet.
De afgelopen drie dagen een klein rondje gedaan vanuit huis, en gekampeerd in Diever (Oude Willem) en Schoonloo (de Dennen). Het was lekker, en langzaamaan komt zo de conditie weer terug. De Oude Willem was nog redelijk druk, maar de Dennen niet. [attachment=0]IMG-20210914-WA0001.jpg[/attachment]

Bijlagen