Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Winterkamperen - Forum Wereldfietser

Winterkamperen

Het mooie winterweer nodigt wel uit voor een nachtje winterkamperen. Maar ik zie alleen maar gesloten terreinen. Weet iemand of of er nog mogelijkheden zijn?
NTKC. Maar alleen voor leden.
nog meer mogelijkheden

Natuurkampeerterrein Borger
jasmon schreef:
zo 07 feb, 2021 18:00
nog meer mogelijkheden

Natuurkampeerterrein Borger
Van de NOS app
https://nos.nl/video/2367711-winterkamp ... -doen.html
Heeft iemand nog een Downmat zonder Expedbobbelprobleem over....?

;)
Winterkamperen geen probleem, maar fietsen door stuifsneeuw is lastiger
Terra schreef:
zo 07 feb, 2021 20:28
Winterkamperen geen probleem, maar fietsen door stuifsneeuw is lastiger
Ja, zal misschien geen fietstocht worden.
Was net op nos journaal item over winter camperen. Camping waar 25 plekken bezet waren.
alstro schreef:
zo 07 feb, 2021 21:07
Was net op nos journaal item over winter camperen. Camping waar 25 plekken bezet waren.
JanH schreef:
zo 07 feb, 2021 19:20

Van de NOS app
https://nos.nl/video/2367711-winterkamp ... -doen.html
;)
Landgoed De Barendonk nabij Cuijk in Brabant is open. Verwarmd sanitair, vuurschalen, gratis brandhout - allemaal aanwezig.

Mijn vriendin en ik hebben er afgelopen zaterdag geslapen in een trekkershut en ook voor kamperen zag het er goed uit. Ik denk er ook over om te gaan winter kamperen ;)
jasmon schreef:
zo 07 feb, 2021 18:00
nog meer mogelijkheden

Natuurkampeerterrein Borger
Nivon terreinen bij de natuurvriendenhuizen zijn open. Huizen zijn gesloten
mrboot schreef:
ma 08 feb, 2021 20:22
Landgoed De Barendonk nabij Cuijk in Brabant is open. Verwarmd sanitair, vuurschalen, gratis brandhout - allemaal aanwezig.

Mijn vriendin en ik hebben er afgelopen zaterdag geslapen in een trekkershut en ook voor kamperen zag het er goed uit. Ik denk er ook over om te gaan winter kamperen ;)
Afgelopen weekend bij Landgoed De Barendonk gekampeerd, bedankt voor de tip, leuke camping met hele vriendelijke mensen! Was prachtig in de sneeuw. Heerlijk geslapen terwijl de temperatuur onder de -10 dook.
Berger schreef:
wo 17 feb, 2021 20:29
mrboot schreef:
ma 08 feb, 2021 20:22
Landgoed De Barendonk nabij Cuijk in Brabant is open. Verwarmd sanitair, vuurschalen, gratis brandhout - allemaal aanwezig.

Mijn vriendin en ik hebben er afgelopen zaterdag geslapen in een trekkershut en ook voor kamperen zag het er goed uit. Ik denk er ook over om te gaan winter kamperen ;)
Afgelopen weekend bij Landgoed De Barendonk gekampeerd, bedankt voor de tip, leuke camping met hele vriendelijke mensen! Was prachtig in de sneeuw. Heerlijk geslapen terwijl de temperatuur onder de -10 dook.
Ah, wat leuk om te horen!! Mooi dat je wat aan mijn tip hebt gehad. Ik heb in dat weekend ook gekampeerd, bij een Nivon natuurvriendenhuis bij Oisterwijk. Was inderdaad prachtig!
Komend weekend mijn beurt (Achterhoek). Voorspellingen worden steeds kouder (al nachtvorst voorspeld). Hopen dat mijn lichtgewicht slaapspullen het trekken (neem wel wat extra laagjes mee) :)
Veel plezier!

Blijft een leuk stukje Nederland, laatst nog een stukje van DikkeBertha gereden. Al was dat geen winterkamperen te noemen met de temperaturen toen... ;)