Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Niet lullen over fietstechniek maar fietsen! - Forum Wereldfietser

Niet lullen over fietstechniek maar fietsen!

Even wat tegengewicht voor al het gepraat over technische snufjes en bandbreedtes op de Wereldfietser, weer eens een reisverhaal. (wel gesponsord door Koga :lol: )

Geniet en een fijne avond, Franzi 8)

Pfff... Ik krijg eerst reclame voor een ebike voor mijn kiezen. Weg goede humeur... Maar ik ga kijken!
willem.m schreef:
za 07 sep, 2019 20:02
Pfff... Ik krijg eerst reclame voor een ebike voor mijn kiezen. Weg goede humeur... Maar ik ga kijken!
Ik niet. Het filmpje zelf is namelijk ook een reclamefilm.
Leon schreef:
za 07 sep, 2019 20:05
willem.m schreef:
za 07 sep, 2019 20:02
Pfff... Ik krijg eerst reclame voor een ebike voor mijn kiezen. Weg goede humeur... Maar ik ga kijken!
Ik niet. Het filmpje zelf is namelijk ook een reclamefilm.
Ach, dat valt enorm mee, zoals je kunt zien als je de moeite neemt om 'm helemaal te kijken.

On-topic: dank voor het delen! Wat is Peru toch een prachtig land. Zo divers en groots. Misschien wel mooier dan de Donauroute!

Fijn ook, die mooie beelden die mij meer inspireren dan het gemilimeter over fietstechniek en ebikes. Maar ik besef wel: ieder zijn ding.
willem.m schreef:
za 07 sep, 2019 20:25
Fijn ook, die mooie beelden die mij meer inspireren dan het gemilimeter over fietstechniek en ebikes. Maar ik besef wel: ieder zijn ding.
Graag gedaan!
Yup ieder zijn ding maar iets meer reisverhalen en voorbereidingen ipv ge-mm over techniek op de WF voor mensen met dat andere ding zou erg fijn zijn. 8)
Dank! Ik heb genoten!
Nu wil ik ook weer naar Peru!
Ah, fantastisch mooie trip Prettige vertelstem ook. En ik ben ook weg van zijn stuur. Dank voor filmpje!
Voor dat landschap is het woord mindblowing bedacht. Fenomenaal. Hoop er ooit zelf een keer te staan.
CarlW schreef:
vr 13 sep, 2019 07:29
Voor dat landschap is het woord mindblowing bedacht. Fenomenaal. Hoop er ooit zelf een keer te staan.
Ja hè! Om die reden gaan wij dit jaar weer terug naar Peru. Peru’s Divide was destijds de highlight van onze lange reis, nu gaan we een ander deel fietsen, stukken van de bikepacking.com routes. Zin in!
fietsjunks schreef:
vr 13 sep, 2019 07:35
CarlW schreef:
vr 13 sep, 2019 07:29
Voor dat landschap is het woord mindblowing bedacht. Fenomenaal. Hoop er ooit zelf een keer te staan.
Ja hè! Om die reden gaan wij dit jaar weer terug naar Peru. Peru’s Divide was destijds de highlight van onze lange reis, nu gaan we een ander deel fietsen, stukken van de bikepacking.com routes. Zin in!
Speciaal voor Carl en Fietsjunks dan nog eentje :P , van Iohan die waanzinnige reizen en filmpjes maakt. Voor ons is het inmiddels 24 jaar geleden dat we er waren, helaas toen nog niet op de fiets.


...en daar loopt ook al vier jaar een draadje over:
viewtopic.php?t=26504

Heerloijk zen word ik altijd van zijn filmpjes.