Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Blog: Fietsen naar de noordkaap - Forum Wereldfietser

Blog: Fietsen naar de noordkaap

Nog 2 dagen en dan vertrek ik op de fiets naar de Noordkaap. Om vrienden en familie op de hoogte te houden van dit avontuur ga ik een blog bijhouden. De bedoeling is dat ik er minstends 1 keer per week een verslagje en foto's op plaats. Mocht je het leuk vinden om mij ook te volgen dan kan je je aanmelden op de mailinglist http://audreytracks.reislogger.nl/welko ... log.295651
Mooi plan. Voor mij al weer een tijdje geleden!

Heel veel fietsplezier!

Gee
Veel plezier!
Vorig jaar heen en weer gelopen naar de Noordkaap..erg mooi en erg lang! En was verrast dat ik zo, en weinig lopers tegen en weinig fietsers. Noorwegen helemaal langs de kust vond ik te gek...
Veel plezier
kayakcobber schreef:
vr 15 jun, 2018 15:34
Vorig jaar heen en weer gelopen naar de Noordkaap..erg mooi en erg lang! En was verrast dat ik zo, en weinig lopers tegen en weinig fietsers. Noorwegen helemaal langs de kust vond ik te gek...
Veel plezier
Gelopen... hoe lang onderweg geweest? Op de fiets schijnt het soms al saai te zijn ;)
Saai..eigenlijk was de Noordkant van Finland het saaist...
Totaal tien en een halve maand lopen en 9000 kilometer en nog wat..
Eerst door Denemarken en tien dagen Zweden en toen hele kust Noorwegen en toen terug langs grens met Rusland en bij Lublin in Polen richting het westen..dus NL
Ik heb eerst de jutland route naar Hirtshals gevolgd. Het stuk door Duitsland vond ik saai. Denemarken had ook weinig variatie in landschap maar het fietste prettig vanwege mooie weggetjes en regelmatig een stuk over gravelwegen. Noorwegen is geen moment saai. Na iedere bocht heb ik weer een wauw moment. Wat een mooi land.

Kajakcobber; wat een geweldige prestatie om naar de Noordkaap te lopen en ook nog eens terug. Petje af! Er zijn er niet veel die je dat nadoen.
Noorwegen is mijn topland samen met Australie.

Jij zit nu op het zadel dus je zult vast niet zo'n extreem weer hebben als ik heb gehad..tenminste in elk geval wat milder.
Mijn zus is nu zes weken kayaken op de Lofoten...Dus iedereen lekker bezig!!
kayakcobber schreef:
do 21 jun, 2018 15:16
Noorwegen is mijn topland samen met Australie.

Jij zit nu op het zadel dus je zult vast niet zo'n extreem weer hebben als ik heb gehad..tenminste in elk geval wat milder.
Mijn zus is nu zes weken kayaken op de Lofoten...Dus iedereen lekker bezig!!
Klinkt alsof je een keertje Nieuw Zeeland moet aandoen, die combineert die twee landen 'best of both worlds' ;)
Ja lang gelden jaar in Australië geweest en zou naar Nieuw Zeeland maar kreeg leuke aanbieding om met vrachtschip mee te gaan naar de tropen..dus dat maar gedaan.