Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Borgerhout-Singapore - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Borgerhout-Singapore

Laten jullie eens je licht schijnen op dit plan?
Over je eerste deel in ZO Azie; is je plan om vanuit Hanoi naar Bangkok te rijden? Vraag je dan wel af of de drukke route langs de Vietnamese kust wel interessant is. Bovenlangs door de bergen- dan noord-zuid Laos, daar cambodja in en verder lijkt me mooier/rustiger. Of zo snel mogelijk van de kust af in Vietnam en dan ook daar door de bergen.

2e; india zou ik niet kiezen, dan moet je 2 x vliegen. Ik heb het plan volgend jaar vanaf Bangkok via China naar Kirgizië te rijden en volg dan vanaf daar globaal delfde route naar NL. Zou zonder vluchten moeten kunnen, waarschijnlijk wel ergens een bus of trein.

Groet, BertV
We willen maar al té graag naar India. Het vliegen is vervelend (en vervuilend) maar dat moeten we sowieso bij het heenreizen al.

Voorts = het begin nadert; 3 weken. Very much excited!

https://cyclojumicha.wordpress.com/
Hallo Micha,
Zijn jullie vertrokken? En houden jullie onderweg een blog bij?

groeten Frouke
Hello,

jazeker! http://www.lespedalesdubelgistan.com Een tweetalige blog!

Voorts - momenteel in Vietnam en alles loopt lekker! Al heb ik de indruk dat we meer chillen dan fietsen ;)

We zitten een beetje in de rats wat betreft het verdere verloop van onze reis. Met name, de Pamir van Osh naar Dushanbe. Het wordt wat afgeraden om de Pamir te fietsen buiten de traditionele zomermaanden. Als we min of meer bij de planning willen blijven om tegen november 2018 terug thuis te zijn ... komen we uit op maart/april in Kirgizië... Is het totale waanzin om het dan te wagen, denkt u? Qua uitrusting zitten we denk ik wel goed, alsook de fietsbeentjes die al een half jaar goed zijn ingeoefend.

Ik vind quasi geen wereldfietsers die dit tijdens deze periode hebben gewaagd. Graag jullie idee hierover!
Hallo Micha,
Ik kan jouw vraag over de Pamir niet beantwoorden. Hopelijk hebben andere actieve leden op dit forum advies!
Misschien kan je je vraag in een bericht met een nieuw onderwerp opstellen dan trekt die meer aandacht.bv met kop pamirs in april, kan dat?
Die link had ik ook gezien! Ik was eerder op zoek naar mensen die het ongeveer in die periode gedaan hebben! Ik zal idd een nieuw thread starten! thx