Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ViaVelo 2 is uit - Forum Wereldfietser

ViaVelo 2 is uit

ViaVelo nummer 2 is uit!

Lees 'm gratis online: http://www.viavelo.nl/magazine/

Met in deze uitgave:
• Onverwachte ontmoetingen in Turkije
• Noorwegen in vijf beelden
• Interview met Henri van Winkoop over de Transcontinental Race
• Bikepacken langs de Westwall
• De zwarte bergen en de witte bergen
• Ultralight in 4 dagen naar Basel

Afbeelding

Veel leesplezier!
Prachtige editie met veel inspirerende verhalen, zo ben ik deze zomer ook van plan om in bikepacking-stijl richting basel en omstreken te rijden. Aanhouden deze kwaliteit! :D
Zeer bijzonder om een kwalitatief goed magazine te lezen zonder ook maar één advertentie.
Dit magazine is blijkbaar hobby matig ontstaan, maar ziet er zeer professioneel uit.

@Stephan, heb je ooit overwogen om mogelijke adverteerders te benaderen of is dit een bewuste keuze ?
Voor de lezer is dit natuurlijk het ideale magazine ( gratis en geen advertenties ), maar ik kan me ook voorstellen dat je geen onkosten wil maken.
Ga zo door Stephan!
jumbo schreef:Zeer bijzonder om een kwalitatief goed magazine te lezen zonder ook maar één advertentie.
Dit magazine is blijkbaar hobby matig ontstaan, maar ziet er zeer professioneel uit.
Dit!!

ik kom er door dit draadje voor het eerst mee in aanraking en vind het echt geweldig!

Je zou ook iets van een paypal knopje op je site kunnen maken voor donaties.
Ik zou graag een bijdrage leveren :D
Hallo Stephan,

inderdaad geweldig mooi, ga zo door.
Een aanrader

Harry
jumbo schreef:Zeer bijzonder om een kwalitatief goed magazine te lezen zonder ook maar één advertentie.
Dit magazine is blijkbaar hobby matig ontstaan, maar ziet er zeer professioneel uit.

@Stephan, heb je ooit overwogen om mogelijke adverteerders te benaderen of is dit een bewuste keuze ?
Voor de lezer is dit natuurlijk het ideale magazine ( gratis en geen advertenties ), maar ik kan me ook voorstellen dat je geen onkosten wil maken.
Michaël schreef: Dit!!

ik kom er door dit draadje voor het eerst mee in aanraking en vind het echt geweldig!

Je zou ook iets van een paypal knopje op je site kunnen maken voor donaties.
Ik zou graag een bijdrage leveren :D
Bedankt voor alle leuke reacties!
Zo krijg ik zeker zin om met uitgave 3 aan de slag te gaan.

Ik heb wat voorzichtige plannen om het e.e.a. kostendekkend te maken.
Een van die plannen is om het magazine, naast online, ook als downloadbare pdf aan te bieden. De kwaliteit is dan hoger en je kunt het dan ook offline lezen. Hier zal dan een kleine bijdrage voor gevraagd worden (bijvoorbeeld € 2,50).

Maar een Paypal-donatieknop is ook een erg goed idee! Dankjewel.

Ik houd alle opties open, ook advertenties. Maar wel in beperkte mate. Het magazine moet inderdaad niet bol staan van advertenties.
Ik lees het ook met veel plezier. Complimenten voor de inhoud, maar ook de lay-out. Erg mooi!
Al zou ik blijer worden van een downloadbare pdf. En een kleine bijdrage daarvoor zou ik geen probleem vinden. :)
Schitterend blad. Complimenten voor de professionele uitstraling.
Dreelien schreef:Schitterend blad. Complimenten voor de professionele uitstraling.
Ik sluit mij daar graag bij aan, heel fijn plaatjes kijken! :D
Maurice schreef:Ik lees het ook met veel plezier. Complimenten voor de inhoud, maar ook de lay-out. Erg mooi!
Al zou ik blijer worden van een downloadbare pdf. En een kleine bijdrage daarvoor zou ik geen probleem vinden. :)
Maurice, je wordt op je wenken bediend. De shop is geopend! :)
http://www.viavelo.nl/shop/
Helemaal top!
En het werkte allemaal heel soepel.
Leuk blad. Misschien kun je mbt advertenties eens kijken hoe Zilt het gedaan heeft. Zilt gaat over zeilen en ik vind de advertenties daar niet storend.
StephanvR schreef:Ik houd alle opties open, ook advertenties.
Ik zou, als ik jou was, de reclames stevig buiten de deur houden. Anders ben je straks gewoon het zoveelste blad met bladvullede en nietstoevoegende reclames. Maar ik ben jou niet uiteraard :wink:

Alleen het fietsplan van de Europafietsers is zonder reclame, behalve dan de achterpagina voor hun eigen routegidsen.
Michael W schreef:Ik zou, als ik jou was, de reclames stevig buiten de deur houden. Anders ben je straks gewoon het zoveelste blad met bladvullede en nietstoevoegende reclames. Maar ik ben jou niet uiteraard :wink:
+1
Geen reclames = Uniek Verkoop Punt.
Ik zal ook sneller geneigd zijn om iets bij te dragen 8)
Het magazine zal zeker niet meteen vol advertenties staan. Dat is niet de opzet.
Maar ik vind een bijpassende advertentie van, ik noem maar iets, een nieuwe fiets zeker niet misstaan. Zoals in het onderstaande voorbeeld, waarvoor nog dank voor de tip, Peter. Mooi magazine!
peter123 schreef:Leuk blad. Misschien kun je mbt advertenties eens kijken hoe Zilt het gedaan heeft. Zilt gaat over zeilen en ik vind de advertenties daar niet storend.
ViaVelo mag dan een digitaal magazine zijn, maar dat betekent niet dat we geen kosten hebben. Het zijn geen schokkende bedragen, maar 'hulp van buitenaf' is op een gegeven moment wel gewenst :)
Hi Stephan,

Ik kom jouw blad nog regelmatig tegen in m'n iBookbieb.
Top kwaliteit download uit je shop!
Wanneer kunnen editie 3 verwachten?
Of ben ik nu te ongeduldig :lol:

Zou graag een follow up zien/lezen over de fantastische prestatie die Henri heeft neergezet in de tcr2016 :D