Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het wordt fietsweer komend weekend. Wat gaat iedereen doen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Het wordt fietsweer komend weekend. Wat gaat iedereen doen?

boodschappen doen, heen- en weer rijden met kinderen, was draaien, ophangen en strijken, opruimen, koken, vaatwasser in- en uitruimen, klussen, house of cards kijken, vergaderingen voorbereiden, achterstallig werk inhalen.... en mischien is er nog wat tijd om te fietsen :?
Hopelijk morgen mijn nieuwe fiets halen.

Het plan zondag is om een vroege trein naar Zwolle te pakken om vervolgens weer terug te fietsen naar Grunn.
We zijn op vakantie en wandelen veel. Ook al op de fiets gezeten en wat heuvels bedwongen :lol: .
Ligt hier (Vijlenerbos) ook een mbt route te lonken, maar ziet er vervaarlijk uit :roll: . Waag me er niet aan. Dit weekend houden we het op wandelen als hoofdgerecht, fietsen doe ik voor of na, even een uurtje zonder hondenkar. En niet te vergeten een bezoekje aan Het hijgend hert, de enige berghut van Nederland :wink:
ik heb een onderlinge paarden spring wedstrijd zondag op mijn manege,en morgen fiets ik ff naar doetinchem en morgen avond ben ik ook de manege
gr
Leuk te horen dat de interesse van wereldfietsers breed is en dat wereldfietsers ook tal van andere leuke activiteiten ondernemen.
Ik ben in Oudenaarde en heb inmiddels mijn eerste rondje gefietst.
Wie kent Oudenaarde? Echt fantastisch, Centrum Ronde van Vlaanderen én het mooiste stadhuis van Belgie. Morgen weer op pad.

Allemaal veel plezier dit weekend, van Groningen tot Dordrecht. Fietsen is... genieten, genieten, genieten! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zondag word ik afgezet in Oostende. Naar huis is wat ver, maar ik ga wel een klein toertje in de buurt daar doen. Kijk er naar uit!
bert sitters schreef:Wie kent Oudenaarde? Echt fantastisch, Centrum Ronde van Vlaanderen én het mooiste stadhuis van Belgie.
Belg, dus ik ken Oudenaarde vaag :-) Ben er nog niet echt geweest, als ik me niet vergis, enkele jaren geleden is de Tour De France daar gepasseerd?

De Vlaamse Ardennen staan wel op mijn lijstje om te doen :-)
Nachtdienst :(
hester b. schreef:Nachtdienst :(
Dus overdag fietsen :wink:
Morgen voormiddag in de tuin werken en in de namiddag een tochtje van +- 120km
Zondag net andersom :)
Zondag ronde Val Dieu. Start en finish in Beek. 76 km
't Was vandaag wel ff zweten: m'n voorderailleur deed het niet. Kabel vervangen en nu dus wel.
Na zoveel aan donkere tijd: de fiets weer naar buiten het licht inbrengen, opstappen en dan Amerongseberg, minstens 2x, van voren en van achteren, kijken of ik (71) het nog áán kan.
Dat moet wel want ik wil naar Warschau dit jaar.
Iedereen mooie rit toegewenst.
bert sitters schreef:(...)
Wie kent Oudenaarde? Echt fantastisch, Centrum Ronde van Vlaanderen én het mooiste stadhuis van Belgie. Morgen weer op pad.
Oudenaarde is inderdaad een onvoldoende gekend maar prachtig stadje, met heel mooie omgeving om te fietsen. En met een mooi stadhuis.
Maar het mooiste stadhuis van België, pardon van Europa staat in Leuven 8) , tot spijt van wie het benijdt.
Na 6 maanden fietsen in de Zuid-amerika, sinds maandag weer thuis en vanmorgen op de racer gestapt. Dat was even wennen op zo'n licht fietsje zo ver voorover hangen en dan ook nog eens zonder bagage! Maar de power is er wel na 6 maanden hoogtestage :lol: , heerlijk!
Wat een toeval, ik ben net terug van een rondje zuid-Gent / Vlaamse Ardennen. Uiteraard ben ik (een uurtje of wat geleden) Oudenaarde gepasseerd...en pikte ik een 15%-er mee in Leupegem. Schitterende landschappen. Zaaalig fietsweer.
Haha grappig, gisteren ook naar Oudenaarde gefietst, daar de bloso mountainbike route gereden, toch wel een aanrader!^^ Vandaag eens de leiestreek verkend :)
Het was hier heerlijk fietsweer, in de juiste hoek van het land :-)Afbeelding
Een schaatswedstrijd rijden :)
QPO schreef:Zondag ronde Val Dieu. Start en finish in Beek. 76 km

Grappig, wij vanuit Geulle met wat omwegen naar Val Dieu. 98 km genieten

BertV
Tweede helft vd middag nog 70km kunnen fietsen van Den Bosch naar Rossum, daarna via Zaltbommel naar Brakel en via Ammerzoden weer terug. Lekker weertje. De fietspaden op de dijken vrij van schapen(stront). Enige minpuntje waren de groepen motorduivels op de dijk tussen Brakel en Zaltbommel: echt onbeschoft hard reden ze. Zeker opgekropt in de afgelopen maanden. Maar al met al een prachtige dag!