Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onze droomreis: cycling the Americas! - Forum Wereldfietser

Onze droomreis: cycling the Americas!

160 berichten
Collega-wereldfietsers,

Eindelijk is het dan zover.. zondag 8 september stappen we in het vliegtuig naar Sao Paulo. Hier starten wij onze droomreis! We springen op de fiets en gaan eerst naar het zuiden, naar Ushuaia. Van daaruit fietsen we noordwaarts om uiteindelijk na 30.000 tot 35.000 km ergens in Alaska te belanden... ofzoiets (zolang er geld is en we er nog heerlijk van kunnen genieten! ;) )

Voor ons een droom die uitkomt! We zijn inmiddels dakloos en werkeloos en kunnen haast niet wachten om dit avontuur aan te gaan.

Hopelijk hebben we een fantastische tijd, ontmoeten we lieve mensen, genieten we van indrukwekkende landschappen en maken we daar mooie foto's van en levert het ons enerverende verhalen op!

Iedereen veel fietsplezier gewenst en wie weet komen we elkaar ergens onderweg tegen!

Groetjes, Elmar & Ellen
Geweldig, veel plezier :D :D
Zolang de wielen rollen zal het wel voort gaan. :D
Benieuwd naar de updates. :)
Veel plezier op jullie reis!
Ik ben benieuwd naar de verhalen.
Heel veel plezier gewenst!
Ik blijf jullie volgen via jullie website.
Wat jullie doen is voor velen een droom.

greetz Rob
Elmar en Ellen ik wens jullie een prachtige fietstocht toe, laat dromen uitkomen geniet ervan en bovenal blijf gezond!!
Heel veel plezier samen.
Ciao,
Frits
Een FUN-tas-tische reis gewenst! Kan bijna niet misgaan met zoveel enthousiasme dat jullie meenemen. :D En het wordt wel erg druk daar in Zuid-Amerika met Nederlandse fietsers deze aankomende zomer. Zondag lekker het voorjaar in voor jullie! De weersvooruitzichten voor Cuzco zijn fantastisch en ik ben ervan overtuigd dat ook in de rest van Zuid-Amerika het zonnetje jullie toelacht!
Afbeelding
Heel veel geluk, plezier en sterke benen.
Ik ga jullie volgen dos Santos!

Frank
Ook wij wensen jullie heel veel plezier en veel veilige kilometers! Hopelijk genieten jullie hier net zo als wij.
Ronnie en Linda
Klinkt als een lekker stukje fietsen. :wink:
Have a great time !

if you need anything when in the US just drop me a line.

Walter
Ellen en Elmar, ik wens jullie een goede reis, veel plezier. Ik kijk nu al uit naar jullie foto's. :)
Thanks allemaal!
Heel veel plezier, genieten, lekker in het moment leven
Ellen en Elmar,
Wij wensen dat jullie droomreis hélemaal geweldig gaat worden!
Fantastisch fietsavontuur :D Véél plezier, geluk en gezondheid!!!
groeten Wouter en Ineke
Heerlijk! :D Ik ben jaloers... :(
Jullie zullen inmiddels in het vliegtuig zitten, spannend!
Wij fietsen van februari tot september van Buenos Aires naar Bogota, als ik jullie plannen zo zie is het niet eens onmogelijk dat we ergens rond Peru dicht bij elkaar in de buurt komen. Ga jullie site in de gaten houden!
De eerste kilometers zitten er op! :) Hier een impressie.

Gr. El en El
Hey El & El, have fun and enjoy !