Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onze droomreis: cycling the Americas! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Onze droomreis: cycling the Americas!

160 berichten
Dankjewel Jim! :)
We hebben inmiddels Brazilië achter ons gelaten en zitten in San Ignacio in Argentinië.

De watervallen van Foz do Iguacu zijn prachtig! Zet 't op je lijst!!

Hier een impressie (foto's + film).

Enjoy!

El en El
Voor wie het interesseert, we hebben weer een verhaaltje gepost met een paar foto's.

We zitten inmiddels in Colonia del Sacramento in Uruguay. Morgen nemen we de boot naar Buenos Aires, waar we een poging gaan wagen om de gevreesde Ruta 3 naar Ushuaia een kopje kleiner te maken. :)

Tot de volgende keer!

Elmar & Ellen
El & El, volg ook het verhaal en inderdaad de watervallen zijn top. Misschien off-topic, zag de foto met de 2.500 km op je teller. Welke km teller is dit zoek ook namelijk een betrouwbare kilometerteller die fungeert als een kilometerteller in de auto om de totaalafstand te registeren (dus met een back-up bij batterijwissel) veel plezier :D
Hoi!

Leuk dat je ons volgt! We hebben de Enduro 8 van Cateye.

Groetjes!
Ik zag die foto ook, ik heb ook de Enduro 8 maar dan het vorige model, denk ik. Voordeel van die Cateye is dat hij een lekker dikke kabel heeft, ziet er best hufterproof uit. Bevalt prima!
En we zijn weer een stukje verder.. :) Inmiddels begonnen aan de beruchte Ruta 3 naar Ushuaia. Maar eerst hebben we Buenos Aires nog een bezoekje gebracht.

Lees hier ons laatste verslag!
Inmiddels ruim 5000 kilometer op de teller en still going strong! :)

We hebben weer een blogje gepost met een verhaaltje en wat foto's. Voor de liefhebbers, hier lees en zie je wat we zoal beleven. Enjoy!

Ook houden we via Track my Tour onze route bij. Zo goed als realtime. :) Op dit moment zitten we aan de koffie in El Calafate en voor het eerst sinds Brazilië regent het een beetje. Geen nood, tijd zat, we wachten gewoon op het zonnetje voordat we Perito Moreno gletsjer gaan bezoeken. :)
Mooi om weer wat te horen op het forum! Zag elders al wat foto's voorbij komen en als ik de mogelijkheid heb zal ik straks eens het blog lezen. :D
We hebben Kerst en Oud & Nieuw in Ushuaia gevierd na 6058 kilometer op onze Santos Travel Lites. We blijven hier nog een paar daagjes relaxen en dan begint de lange, maar hopelijk o zo mooie reis naar het Noorden!

Onze laatste verslag met natuurlijk weer een boel foto's staat weer online! Heel veel leesplezier!

El & El
fietsjunks schreef:We hebben Kerst en Oud & Nieuw in Ushuaia gevierd na 6058 kilometer op onze Santos Travel Lites. We blijven hier nog een paar daagjes relaxen en dan begint de lange, maar hopelijk o zo mooie reis naar het Noorden!

Onze laatste verslag met natuurlijk weer een boel foto's staat weer online! Heel veel leesplezier!

El & El
Ha die El en El,

Wat een prachtig begin van 2014. Nog véél fietsplezier.
Wow. Om met een reclameslogan te spreken: One Life. Live It!
Thanks! :)
Nog de beste wensen El, nog vele mooie km's toegewenst. Mooie foto's weer.
Dankjewel Frank, jij natuurlijk ook nog de beste wensen!

Omdat we in Ushuaia toch op een pakje zitten te wachten.. hebben we meteen maar een video online gezet.

Bekijk hier ons laatste filmpje.

Veel kijkplezier!

Morgen stappen we 'eindelijk' weer op de fiets, veel zin in. :)
Geweldig verhaal met super foto's. Graag wil ik intekenen op jullie boek op voorhand. :D
Mooie film en toepasselijk muziekje 8) op naar Alaska.
Thanks Eric en WimBas! ;)

Hopelijk kunnen we jullie en anderen weer vermaken met een nieuw verhaal en nieuwe foto's!

"We verlaten Ushuaia terwijl de sneeuw naar beneden valt, we ontmoeten hele vriendelijke mensen in hartje Vuurland, doorwaden een rivier om in Chili te geraken, zagen Koningspinguïns van heel dichtbij en martelden onze lichamen tijdens een 5-daagse wandeltrektocht door Torres del Paine... ja, we hebben het ontzettend naar ons zin!"

Lees hier het hele verhaal en geniet van de foto's.

Groetjes vanuit Puerto Natales!
Geweldige fotografie weer....
Mooie foto's Ellen ! Die bestemming staat al op de lijst voor een tweede grote reis. Maar eerst deze 'even' afmaken :wink: