Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jutlandroute van Mike (15) en Saskia - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Jutlandroute van Mike (15) en Saskia

Dat geeft niet hoor...ik ga in week 31 weer dus ben ook graag op de hoogte :roll:
Hoi Saskia,

Echt super leuk dat je van plan bent om de route nogmaals te fietsen! Geweldig dat je dit keer met je jongere zoon wilt gaan! Wie weet komen we elkaar inderdaad tegen ;)

Als het goed is, heb ik zaterdag het boekje, dan kan ik eens rustig kijken hoe ik mijn route ga plannen.

Ik las verderop dat je de route op een gewone fiets hebt afgelegd. Fijn om dat te lezen, ik wil namelijk ook op mijn gewone (en enigste) fiets gaan en dan kijken hoe het bevalt voordat ik in de toekomst een vakantiefiets aanschaf. Heb een aantal jaren de post bezorgd met deze fiets met vaak 3 tassen van 15-20 kilo per tas en nooit problemen gehad, dus wat bagage moet ook wel lukken lijkt me. Daarnaast zijn de drie versnellingen voldoende om de Heuvelrug omgeving waar ik woon te bedwingen, dus ik hoop dat dat voor Denemarken ook voldoende zal zijn. En anders is het gewoon lekker afzien en doortrappen ;)

Jij ook alvast veel fietsplezier!!
Erik, bedankt voor de link! Handig om ook eens online te kunnen kijken :)


Estegeman, leuk om te lezen dat jij de route net hebt gefietst! Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen en eventuele tips ;)
Hoi Tess,

Mijn gewone fiets heeft wel iets meer versnellingen...maar ik heb ze niet veel hoeven gebruiken. Ik wens je heel veel plezier

Groetjes Sas
Mooi verslag!
Ik ben benieuwd of jullie met de trein terug zijn gegaan? Waarschijnlijk ga ik deze zomer ook de Jutlandroute fietsen. Ik zie alleen als een berg tegen de terug(trein-)reis op. De beste treinverbinding van Aalborg - Groningen heeft nog 5 x overstappen en daar heb ik een gloeiende hekel aan met fiets en bagage. Hoe hebben jullie dat gedaan?

En zijn de prijzen voor normale levensmiddelen echt zoveel hoger?
leuk verslag heerlijk om te lezen heb me eigen route ook weer beleefd wat jammer dat de camping bij de nord werst kanaal er niet meer is daar leuke nacht gehad met de voor bij gaande boten

ps zeker in het begin zij er veel vrij kamper terrein te vinden in het bos wat super land Denemarken