Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Visuele inspiratie voor je volgende fietsreis nodig? - Forum Wereldfietser

Visuele inspiratie voor je volgende fietsreis nodig?

Visuele inspiratie voor je volgende fietsreis nodig?


Het wordt weer donker en koud. Wat is er dan leuker dan lekker te dromen over je volgende fietsreis. Beetje surfen over het net, inspiratie opdoen en dan je volgende feitsbestemming vinden. Lekker toch? De Wereldse-fiets-filmpjes groep (WorldCycle Videos) van de Wereldfietser maakt het wegdromen nu nog gemakkelijker. Wij hebben al onze 1200 videos opgedeeld. Jij hoeft alleen maar een regio te kiezen te kiezen en wij schotelen je tientallen video's voor. Je kan kiezen uit negen regio's. Laat die koude, donkere en natte dagen maar komen. Veel plezier! En wie weet zien we jouw foto- of videoreportage terug op WorldCycle Videos.



Africa


Asia


Asia (central)


Europe (east)


Europe (mediterranean)


Europe (north)


Latin Americas


North Americas


Oceania




8)
schop omhoog 8)
:lol: Jij je zin, je hebt m'n aandacht. Schitterende bestemmingen, maar de tijd ontbreekt om ze allemaal in een korte tijd te bezoeken. Dus ik blijf nog steeds in Indonesie en hoop volgend jaar Sumatra aan te doen. Dan blijf de wens over om in China, Japan, Maleisie, enz. enz. te fietsen. Helaas mag ik slechts 2 mnd per jaar wegblijven en geen 2 jaar per decennium :cry: :evil:
Heeft niet zozeer met het mij naar de zin maken, te maken Wim.
Ik denk dat de nieuwe groepsalbums van WorldCycle Videos een heel handige tool zijn om mensen te helpen bij hun keuze voor hun volgende bestemming. Maar zo aan je wensenlijstje te zien, kan jij heel goed in het album Azie terecht. Er staan behoorlijk wat leuke Japan videos in. :wink: