Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe fietsvakantie-site in de lucht - Forum Wereldfietser

Nieuwe fietsvakantie-site in de lucht

Vandaag ontdekte ik een nieuwe fietsvakantie-site; Sint Christophorus
Dat "ontdekken" zal wel niet helemaal toevallig zijn :)
Volgens mij mag dit wel bij commercieel.
Leon schreef:Volgens mij mag dit wel bij commercieel.
Ik had niet de indruk dat dat nodig was.
Maar indien de moderatoren dit ook vinden, prima. Zet maar over naar commercieel.
Marianne schreef:Dat "ontdekken" zal wel niet helemaal toevallig zijn :)
Inderdaad Marianne, ik kwam in aanraking met de site omdat er een interview opstaat met mijn vriendin; Ellen. En das leuk als iemand die je kent zo in de picture staat. Als jij (ook mijn vriendin) nog een keer geïnterviewd wordt, plaats ik hier ook een berichtje. :wink:
Leon schreef:Volgens mij mag dit wel bij commercieel.
Waarom mag dit bij commercieel? Dat is het namelijk niet.
www.SintChristophorus.nl is gewoon een nieuwe hobby-website van me.
He. ik zie wel een foto van mij terug komen op de site zonder dat ik daar over kontakt heb gehad??? :shock:
Christophorus schreef:
Leon schreef:Volgens mij mag dit wel bij commercieel.
Waarom mag dit bij commercieel? Dat is het namelijk niet.
http://www.SintChristophorus.nl is gewoon een nieuwe hobby-website van me.
Ben ik het eigenlijk wel met Christophorus eens. Er staan wel links naar merken, maar die staan op heel veel sites erbij. Zolang er niet expliciet reclame wordt gemaakt of iets wordt verkocht, dan lijkt het mij geen probleem om hem hier te zetten.

Misschien is het tijd voor een subforum 'Eigen (fiets) websites' :?
Marco Meijerink schreef:He. ik zie wel een foto van mij terug komen op de site zonder dat ik daar over kontakt heb gehad??? :shock:
Mijn welgemeende excuses, Marco. Er is een mailtje naar je onderweg.

Goede groet,

Michiel
HansvanderVeeke schreef:Misschien is het tijd voor een subforum 'Eigen (fiets) websites' :?
Geen slecht idee. ;)
SintChristophorus.nl heeft als doel zoveel mogelijk informatie, kennis en ervaringen te verzamelen, te delen en geinteresseerden door te verwijzen naar 'zustersites' en websites met overlappende en aanverwandte inhoud. Hierbij wil ik ook graag aandacht besteden aan http://www.wereldfietser.nl, het tijdschrift en de FietsVakantieWiki. Meer uitgebreide samenwerkingen met andere websites (zoals deze) kunnen ook erg leuk en nuttig zijn.

Ik zou graag eens brainstormen met de beheerder(s) van deze website over wat we voor elkaar zouden kunnen betekenen. Ik heb in ieder geval al links geplaatst onder "Collega Websites".

De links naar de fietsmerken zijn inderdaad niet commercieel. Als er 1 merk genoemd wordt, dan moeten de andere ertoe-doenende-merken ook vermeld worden.
Je mag bij de Magazines ook wel het tijdschrift van De Wereldfietser/De Vakantiefietser zetten... :wink:
Net weer binnen. Als ik 'm vergelijk met Op Pad, dan bevalt De Wereldfietser me toch een stuk beter!

Fietsroutes kun je ook toevoegen in de Wiki.
Christophorus schreef:
Leon schreef:Volgens mij mag dit wel bij commercieel.
Waarom mag dit bij commercieel? Dat is het namelijk niet.
http://www.SintChristophorus.nl is gewoon een nieuwe hobby-website van me.
Hoi Michiel,
In dat geval mijn complimenten voor de gelikte site.
Een bosje bloemen van o.a. Magura heb je ook wel verdiend :D :wink:
Leon
Leon schreef:Hoi Michiel,
In dat geval mijn complimenten voor de gelikte site.
Een bosje bloemen van o.a. Magura heb je ook wel verdiend :D :wink:
Leon
Hehe, fijn dat dit misverstand opgelost is!
Misschien voortaan even tot 10 tellen voor je reageert, Leon?
Beste Blanche,

Leon is gewoon Leon. Ik ben het niet altijd met hem eens, maar zijn waakzaamheid en zijn stekeligheid heeft wel een functie.

Groeten uit het koude IJsland,

Bert
Inderdaad Bert, Leon heeft zijn functie op geheel eigen-Leon-wijze.
Maar tot 10 tellen ook :wink: Waarom zou ik reclame maken voor een commerciële site terwijl ik mijn boterham ergens anders verdien? Je moet volgens mij oppassen dat je hiermee enthousiaste initiatieven niet bij voorbaat de kop indrukt.

Inmiddels staat wel de Vimeogroep ook op deze site. Mooi podium om nog meer mensen te bereiken.

Heel veel plezier in IJsland!
Leon schreef:Hoi Michiel,
In dat geval mijn complimenten voor de gelikte site.
Een bosje bloemen van o.a. Magura heb je ook wel verdiend :D :wink:
Leon
Dankjewel, Leon!
Enneh... Wanneer er ooit alsnog een gesponsorde banner op de site verschijnt, dan laat ik dat hier direct weten. ;)
Robertjan schreef:Je mag bij de Magazines ook wel het tijdschrift van De Wereldfietser/De Vakantiefietser zetten... :wink:
Check!
Meer info over Denemarken (10 gelukkigste plaatsen ter wereld) natuurlijk in de landeninfo.
En natuurlijk veel landeninfo bij Sonya en Ali.
Robertjan schreef:Meer info over Denemarken (10 gelukkigste plaatsen ter wereld) natuurlijk in de landeninfo.
Check! http://www.sintchristophorus.nl/de-10-g ... er-wereld/
Blanche's videoforum staat er nu ook op: http://www.sintchristophorus.nl/wereldse-fietsfilmpjes/
Hello Michiel,

I see that you have used some copyrighted photos from the Koga bicycle website…

groetjes,
Grace
Koga knows and had no problems with it. Sorry for the inconvenience if any of these pics is yours... Just let me know which are yours and I'll replace them.