Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Moederbedrijf Internet-Bikes vraagt faillissement aan - Forum Wereldfietser

Moederbedrijf Internet-Bikes vraagt faillissement aan

Al eerder wat minder rooskleurige berichten over Tom Omnichannel Management, maar nu deze:

https://fd.nl/bedrijfsleven/1445867/bra ... sement-aan

https://www.ed.nl/kempen/bladelse-websh ... ~ace40b4b/
Ik vond de website altijd zeer informatief.
Verder was het bedrijf voor mij interessant vanwege de voorraad oude modellen.
Voor de financieel directeur een nachtmerrie. Voor mij een zegen.

Om een doorstart mogelijk te maken gaan marketingstrategen zich over het voorraadbeleid buigen.
En gaat er onderscheid gemaakt worden tussen hardlopers (met meer marge) en winkeldochters.
Er is al besloten om het assortiment te versmallen.

In het artikel meen ik ook te lezen dat klanten geduldig zijn blijven wachten op de aflevering van hun bestelling, en dat TOM veel artikelen heeft moeten verkopen tegen pre-coronaprijzen. En niet in de gelegenheid was om de prijzen aan te passen aan de hogere kosten van het containervervoer.
Ze hadden leuk geprijsde artikelen.
Maar het was altijd duimen dat er niets mis was met de bestelling.
Want dan begon de ellende.
Dank voor het bericht. Goed om te weten.

Maar ook jammer, want met met name onderdelen voor oudere fietsen en verbruiksartikelen in werkplaatsverpakking koop ik vaak bij hen. En altijd wel met plezier.
Vorige maand daar koolstop remblokjes gekocht omdat die blokjes hier zo veel geprezen worden, nadat ze bezorgd waren las ik pas dat het slecht ging met Tom dus geluk gehad. Wel erg tevreden over de koolstop remblokken. :)
Ik las dat men weer door gaat:

https://www.emerce.nl/nieuws/tom-maakt- ... utdoormerk

Het assortiment lijkt nadat het in de laatste dagen steeds kleiner werd nu ook weer groter te worden.