Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zelf sleutelen in de werkplaats van Saint Christopher - Forum Wereldfietser

Zelf sleutelen in de werkplaats van Saint Christopher

Ik heb een nieuwe service in het leven geroepen. Vanaf nu kun je in onze werkplaats ZELF aan je eigen fiets sleutelen. GRATIS!

Heb jij geen eigen werkplaats en mag je van je moeder of partner niet op het mooie tapijt in de woonkamer sleutelen en ben je het zat om in de tuin aan je fiets te prutsen? Of misschien heb je het juiste gereedschap niet? Kom dan maar naar Gorssel.

Speciaal voor eigenaren van een Santos, Idworx of Pilot, maar ook voor rijders van een Koga, Avaghon, Rose, Jan Janssen en andere merken met Rohloff of Pinion.

https://saintchristopher.bike/services/zelf-sleutelen/

Je kunt op afspraak gebruik maken van een werkplek met fietslift en gereedschappen en als het rustig is in de winkel, ben ik ook beschikbaar voor hulp.

Bijlagen

Sympathiek idee (en wat een prachtige werkplaats)
Mooi initiatief! (:
Dus alleen Rohloff en Pinion fietsen? Dat scheelt al wat gedoe maar ben benieuwd hoe lang je dit blijft aanbieden.
alma schreef:
wo 09 feb, 2022 10:16
(...) wat een prachtige werkplaats
Inderdaad! Kan ik niet gewoon mijn moeder dáár neerzetten? :D
Parkeer die maar bij de open haard.

Bijlagen

Mr. Z schreef:
wo 09 feb, 2022 22:53
maar ben benieuwd hoe lang je dit blijft aanbieden.
Zolang als de winkel bestaat. Mocht ik in de toekomst de werkplaats uit moeten breiden en eventueel ergens anders inrichten, dan blijft deze "sociale werkplaats" gewoon bestaan. Het is nu eenmaal handig, leuk en gezellig om midden in de winkel te sleutelen en de nodige spullen en mijn tips en toelichtingen direct bij de hand te hebben. Er wordt al regelmatig gebruik van gemaakt.