Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe website Europafietsers - Forum Wereldfietser

Nieuwe website Europafietsers

De Europafietsers (www.europafietsers.nl) heeft vorige week een nieuwe site gekregen. Je kunt nu nog gemakkelijker een route ontdekken door te filteren op land, zwaarte, aantal km of type. Ook kun je via de kaart een route selecteren. Met zo'n geselecteerde route op de kaart kun je allerlei dingen doen. Je ziet een hoogteprofiel, foto's van onderweg, je kunt en en uitzoomen en je kunt er zelfs in 3D overheen 'vliegen'. Misschien leuk om in de wintermaanden alvast van een nieuw fietsproject te gaan dromen.
ef-1.jpg
ef-2.jpg
ef-3.jpg
ef-5.jpg
ef-6.jpg
HansvanderVeeke schreef:
vr 08 okt, 2021 15:04
De Europafietsers (www.europafietsers.nl) h...
Ziet er heel mooi uit, complimenten!

De link werkte bij mij niet. Deze wel https://www.europafietsers.nl/

Vraagje:
Ik begrijp dat tracks te downloaden zijn vanaf de desbetreffende routepagina (al zijn niet alle tracks beschikbaar).
Kan je ook vanaf de kaartweergave (https://www.europafietsers.nl/routes-op-de-kaart/) tracks downloaden?
(misschien kijk ik er overheen hoor)

/edit:
Dank voor je antwoord Hans!
Willem,

Dank je. Ik heb de link aangepast.

Tracks kun je niet via de overzichtskaart downloaden. Je kunt er wel op klikken en dan kom je bij de route. Afhankelijk van het soort route kun je dan de GPX downloaden. Dat gaat voornamelijk op voor EF-routes en brochure (verbindings) routes. Er staan ook een aantal routes op die niet onder de EF-paraplu vallen. Zoals bijvoorbeeld de routes van Kees Swart. Daar kun je, via de link, naar de site van de maker gaan en dan de track downloaden.
Is dit voldoende antwoord op je vraag?
Mooi werk Hans! Gaan veel mensen plezier aan beleven!
Loes van den Bergen schreef:
vr 08 okt, 2021 18:14
Mooi werk Hans! Gaan veel mensen plezier aan beleven!
Dank je Loes. Het was ook een leuke klus om te doen. :)
Inderdaad een mooie overzichtelijke website :idea:
Mooi!