Hoi iedereen!

Sinds een tijdje organiseer ik in samenwerking met Natuurmonumenten Fatbike tours op Schiermonnikoog. Deze tocht is voort gekomen uit een 30 uur durende wandeling rond het gehele eiland die ik in 2018 gemaakt heb (zonder slaap!). De fatbike tour die ik aanbied is natuurlijk geen 30 uur, maar 4,5 uur en ongeveer 25 kilometer lang. We gaan door de duinen, over het strand en door de kwelders terwijl ik verhalen vertel over de natuur en cultuur van Schiermonnikoog en natuurlijk een beetje over de wandeling die ik heb gemaakt.

Omdat we door corona iets moeilijker het buitenland in kunnen, wilde ik toch iets leuks en "exotisch" aan te kunnen bieden in onze eigen achtertuin waar toch heel mooie en ruige natuur is.

Mocht het je leuk lijken om een dagje op Schiermonnikoog mee te gaan op tour, boeken kan je doen via de site van Natuurmonumenten: https://tinyurl.com/fah78ww of door een mail te sturen naar info@fatbiketoursschiermonnikoog.nl

De tour geef ik elke dinsdag / woensdag / zaterdag / zondag. En gaat door vanaf 2 personen. Vanwege de pittigheid is de minimum leeftijd 14 jaar (maar als je een pittige 13 jarige mee wilt nemen kan dat ook). Fatbike, koffie/thee + snackje en koude versnapering aan het eind zitten bij de tour in.

Wie weet tot op Schiermonnikoog!