Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camping Het Einde in Catsop heeft een nieuw begin gemaakt. - Forum Wereldfietser

Camping Het Einde in Catsop heeft een nieuw begin gemaakt.

Camping Het Einde in Catsop (gemeente Elsloo-Stein Limburg) heeft een nieuw begin gemaakt. Én speciaal voor fietsers is een speciaal tarief. Voor €12,50 heb je een plekje op het trekkersveld.

https://www.campingcatsop.nl/nl/zoek-bo ... -1-persoon
DC630B50-312A-43C6-B9DC-02B24AAE05AE.png
1A1EEDE5-3B9B-4C1A-8A9D-2A9FEE42932E.jpeg
Hier ben ik een paar weken geleden geweest. De nieuwe eigenaar was net begonnen. Het is een mooi trekkerstent in een boomgaard, en er is een ijsboerderij met heerlijke ijscoupes op loopafstand.
In februari 2021 ging bij Bart letterlijk het roer om. Onze 91-jarige buurman, Sef Gelissen, bood de camping die hij 41 jaar met zijn vrouw Immi heeft gerund, ter overname aan. Een unieke kans, die Bart met beide handen heeft aangegrepen. In plaats van "ik vertrek" geldt voor in dit geval "ik blijf". Het concept dat Sef en Immi hebben opgezet, een rustige natuurcamping in een prachtige omgeving met unieke hoogstam fruitbomen, wordt met veel liefde voortgezet.
Die ijssalon verderop heeft inderdaad heerlijk ijs en Elsloo heeft ook prima voorzieningen en een NS station.
Eric op de Fiets schreef:
do 15 jul, 2021 13:30
Én speciaal voor fietsers is een speciaal tarief. Voor €12,50 heb je een plekje op het trekkersveld.
Per persoon? Per tent?
tof dat het blijft bestaan. Ik heb er een paar jaar geleden een nachtje gestaan. Een prachtige ietwat verstilde camping met een super aardige hoogbejaarde uitbater. De voorzieningen waren, net als de prijs nog op het niveau van de jaren tachtig! Goed dat het voortbestaat, en fijn ook dat ze het een beetje updaten. Dan kan het weer 41 jaar mee.