Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vacature Hoofd Werkplaats - Forum Wereldfietser

Vacature Hoofd Werkplaats

Santos zoekt een Hoofd Werkplaats; https://www.santosbikes.com/nl/santos/v ... werkplaats
BF61FDED-CB7A-4D63-9C32-6FBCD71C64A5.png
Waarom wordt deze vacature eruit gelicht? Is Santos specialer dan andere merken? Er staan tientallen vacatures open voor in de fietswerkplaats, google maar eens op "vacature werkplaats fiets".
willem.m schreef:
vr 02 jul, 2021 07:59
Is Santos specialer dan andere merken?
:lol:
Shrek schreef:
vr 02 jul, 2021 08:03
willem.m schreef:
vr 02 jul, 2021 07:59
Is Santos specialer dan andere merken?
:lol:
Wel een passend onderschrift in ieder geval :shock: :shock:
Hoofd werkplaats, veel crucialer wordt de functie niet voor zo'n bedrijf. En dan de essentie onder 'wij bieden': prima gereedschap en een PC.

:lol:
Ben ik nu de enige die het bizar vind dat er geen woord over kwaliteit in die vacature staat?
De tekst barst van de zaken over kwaliteit. Het hoeft het woord niet te gebruiken om het er over te hebben.
willem.m schreef:
vr 02 jul, 2021 07:59
Waarom wordt deze vacature eruit gelicht? Is Santos specialer dan andere merken? Er staan tientallen vacatures open voor in de fietswerkplaats, google maar eens op "vacature werkplaats fiets".
Nou willem, wat houdt je tegen? Posten maar.
Overbodig. Dat kun je zelf ook googelen. Als dat niet lukt kun je denk ik beter niet solliciteren.
Alles wat hier op het forum wordt besproken is wel met koekelen te vinden, dus dan zou dit forum overbodig zijn. (Is het soms ook.)
Leon schreef:
vr 02 jul, 2021 10:34
Overbodig. Dat kun je zelf ook googelen. Als dat niet lukt kun je denk ik beter niet solliciteren.
Du mos sollicitere!

Du mos sollicitere
Ze zeggen allee jong
Sollicitere
Hubste-n-al geschreeve
Vievenzeventig breeve
Hubste-n-al geschreeve
Vievenzeventig breeve
Hubste-n-al geschreeve
Dan schrief mar opnuj
Ik denk dat het trouwens echt wel leuker is om Santossen af te monteren dan Cubes.
Shrek schreef: Ik denk dat het trouwens echt wel leuker is om Santossen af te monteren dan Cubes.
Hè, nee. Bij Stella zoeken ze ook nog wel monteurs. Dat lijkt me echt gaaf.
Peter Molog schreef:
vr 02 jul, 2021 11:47
Shrek schreef: Ik denk dat het trouwens echt wel leuker is om Santossen af te monteren dan Cubes.
Hè, nee. Bij Stella zoeken ze ook nog wel monteurs. Dat lijkt me echt gaaf.
Je moet dan wel onderaan beginnen :wink: (niks mis mee overigens).

https://www.werkenbijstella.nl/vacature ... stechnicus
Shrek schreef:
vr 02 jul, 2021 11:32
Ik denk dat het trouwens echt wel leuker is om Santossen af te monteren dan Cubes.
Ik heb geen idee. Is de sfeer bij Santos beter?
Dat weet ik niet, maar Cube is natuurlijk wel van de grote volumes knallen tegen lage marges.
Shrek schreef:
vr 02 jul, 2021 11:32
Ik denk dat het trouwens echt wel leuker is om Santossen af te monteren dan Cubes.
Misschien alleen als bij Santos één monteur de hele fiets doet en bij Cube het lopende-band-werk is. Anders hooguit de kleinschaligheid.
Fedor schreef:
vr 02 jul, 2021 13:02
Shrek schreef:
vr 02 jul, 2021 11:32
Ik denk dat het trouwens echt wel leuker is om Santossen af te monteren dan Cubes.
Misschien alleen als bij Santos één monteur de hele fiets doet ...
En dat is het geval heb ik altijd laten vertellen.
Leon schreef:
vr 02 jul, 2021 09:56
De tekst barst van de zaken over kwaliteit. Het hoeft het woord niet te gebruiken om het er over te hebben.
Bwaah,,, ze spreken over zorgvuldig en de allerbeste onderdelen.
Ik kan zeker een fiets samenstellen met de beste onderdelen en ze een beetje zorgvuldig behandelen, maar toch nog een fiets hebben die voor geen meter rijdt.

Kwaliteit is er voor zorgen dat het iedere fiets op dezelfde maniet gemonteerd wordt volgens vastgelegde methodes. Momentsleutels, controle of iedere schroef juist vast zit, afstellingen in orde etc.
Blackbelt schreef:
za 03 jul, 2021 15:58
Kwaliteit is er voor zorgen dat het iedere fiets op dezelfde maniet gemonteerd wordt volgens vastgelegde methodes. Momentsleutels, controle of iedere schroef juist vast zit, afstellingen in orde etc.
Dat is maar een beperkt deel van het geheel dat ervoor moet zorgen dat de klant de fiets krijgt die hij/zij zo graag wil.

Dat wat jij schrijft allemaal onder zorgvuldig valt gaan ze uiteraard niet in de advertentie uitleggen. Ze gaan het waarschijnlijk aan de sollicitant vragen. Als die dan niet met het goede verhaal komt krijgt hij/zij nog een kopje koffie en mag hij/zij weer naar huis. :D